کشاورزان و باغداران از تسهیلات ارزان‌قیمت بهره‌مند می‌شوند


کشاورزان و باغداران از تسهیلات ارزان‌قیمت بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت مجلس کشاورزان و باغداران از تسهیلات ارزان‌قیمت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یونس اسدی عصر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی بخش قصابه مشگین‌شهر اظهار داشت: با موافقت مجلس در قالب مصوبه کشاورزان و باغداران از تسهیلات ارزان‌قیمت بهره‌مند می‌شوند تا در این زمینه شاهد توسعه و گسترش محصولات زراعی و باغی در سطح کشور باشیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این میزان تسهیلات برای هر کشاورز و باغدار 30 میلیون تومان بوده تا در راستای توسعه باغات و اراضی کشاورزی از این تسهیلات استفاده کرده و بتوانند با آن توسعه اراضی و تولید محصولات زراعی و باغی را نیز افزایش دهند.

وی با بیان اینکه تسهیلات ارزان‌قیمت مصوب از محل صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات می‌تواند تحولی در حوزه کشاورزی و باغداری ایجاد کرده و توسعه و رونق محصولات کشاورزی و باغی را به همراه داشته باشد.

اسدی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان مشگین‌شهر در حوزه کشاورزی و باغی بیان کرد: در صورتی که بتوانیم از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری‌های درست و اصولی را انجام دهیم می‌توانیم زمینه‌های توسعه و رونق شهرستان را شاهد باشیم چرا که شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت توسعه محصولات و تولیدات باغی و کشاورزی را دارد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 10 میلیارد تومان برای پایلوت توسعه کشاورزی مشگین‌شهر خبر داد و افزود: این میزان اعتبار امسال از محل اعتبارات ماده 180 نمایندگان مجلس به شهرستان مشگین‌شهر اختصاص می‌یابد که انتظار می‌رود در این حوزه شاهد توسعه و گسترش محصولات باغی و زراعی شهرستان باشیم.

وی گفت:‌ باید تمامی دست‌اندرکاران  و مسئولان شهرستان با همدلی و مشارکت با کشاورزان زمینه‌ رونق و توسعه بخش کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر را فراهم آورده و با رفع مشکلات و مسائل کشاورزان و باغداران منطقه زمینه فعالیت هر چه بیشتر آنها را فراهم آورند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon