۴۸ روستای شهرستان مشگین‌شهر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند


48 روستای شهرستان مشگین‌شهر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: اقدامات لازم برای آبرسانی به ۴۸ روستای بخش قصابه شهرستان مشگین‌شهر انجام شده و با جذب اعتبارت لازم شاهد بهره‌مندی اهالی این روستاها از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابراهیم امامی عصر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی بخش قصابه شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: اقدامات لازم برای آبرسانی به 48 روستای بخش قصابه شهرستان مشگین‌شهر انجام شده و با جذب اعتبارت لازم شاهد بهره‌مندی اهالی این روستاها از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی می‌شویم.

وی آبرسانی به مناطق روستایی و محروم را از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی شهرستان دانست و افزود: روستاییان قشر تلاشگر و تولیدکننده جامعه محسوب می‌شوند که باید در ارائه خدمات به این قشر در جامعه تلاش و عزم تمامی مسئولان را شاهد باشیم که آبرسانی به این مناطق از جمله راهکارهای جلب رضایت این قشر و فراهم شدن آسایش و راحتی آنها می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از اجرای پروژه گردشگری در بخش قصابه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح شاهد توسعه و رونق گردشگری و ورود گردشگران مختلف به این منطقه می‌شویم و می‌توان از ظرفیت‌های این بخش در حوزه گردشگریی در توسعه آن استفاده کرد.

امامی با اشاره به اجرای پروژه‌های کشاورزی در بخش قصابه مشگین‌شهر بیان کرد: در این منطقه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال 23 پروژه کشاورزی اجرایی و عملیاتی شده و شاهد توسعه بخش کشاورزی آن می‌شویم که زمینه‌ساز رونق محصولات باغی و کشاورزی بخش قصابه می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهای بخش قصابه خبر داد و افزود: این اعتبار از طریق بنیاد مسکن برای اجرای پروژه‌های مختلف عمران و آبادانی در این روستاها اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس برای راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی بخش قصابه تصریح کرد: با انجام این پیگیری‌ها و اقدامات لازم این درمانگاه در آینده‌ای نزدیک با جذب دو پزشک و دو پرستار در شهرستان راه‌ندازی و افتتاح می‌شود تا مراجعه اهالی منطقه را برای درمان به سایر نقاط کاهش دهد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon