سود بالای تسهیلات بانکی به نفع اشتغال و اقتصاد نیست


سود بالای تسهیلات بانکی به نفع اشتغال و اقتصاد نیست

خبرگزاری تسنیم: نماینده شیروان در مجلس گفت: سود بالای تسهیلات بانکی به‌هیچ‌عنوان منطقی نیست و این موضوع اصلا به نفع اشتغال و اقتصاد کشور نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، عبدالرضا عزیزی عصر امروز در جمع مدیران خراسان شمالی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، رونق تولید و کاهش نرخ تورم اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه در سود بانکی تجدیدنظر شود.

عزیزی گفت: خط قرمزهای نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته‌ای لحاظ می‌شود و همه باید حمایت کنیم تا توافق خوب حاصل شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تحریم‌ها به‌صورت غیررسمی برداشته‌شده و حتی برخی قراردادهای بزرگ منعقدشده و غرب و ایران آماده لغو تحریم‌ها هستند.

نماینده مردم شیروان در بخش دیگر سخنان خود به استانی شدن برگزاری انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: با استانی شدن انتخابات مجلس مخالف هستم زیرا این امر سبب می‌شود تا ارتباط نمایندگان با مردم کمتر شود و فرصت‌ها برای رسیدگی به مردم کمتر می‌شود.

عزیزی اظهار داشت: مجلس، امسال دو هزار و 500 میلیارد ریال برای یارانه وام روستایی و 40 هزار میلیارد ریال برای اشتغال جوانان اعتبار گذاشته است و انتظار می‌رود استان نیز از این فرصت استفاده کند.

وی به اجرای نخستین پالایشگاه بنزین یورو چهار شرق کشور در شیروان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح هم‌اکنون منتظر تأییدیه زیست‌محیطی است و انتظار می‌رود این مشکل به‌سرعت حل شود تا ساخت‌وساز این پالایشگاه به‌عنوان برند استان تا پایان اردیبهشت‌ماه عملیاتی شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار تأمین اعتبار برای پرداخت مطالبات دولتی شد و گفت: پیمانکاران دولتی رقم زیادی مطالبه دارند که انتظار می‌رود در این زمینه اقدام مناسب انجام شود.

هادی قوامی به مطالبات معلمان اشاره کرد و گفت: مجلس 50 هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف به آموزش‌وپرورش کمک کرده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon