عربستان لوگوی العالم را دزدید


عربستان لوگوی العالم را دزدید

خبرگزاری تسنیم: هکرهای وابسته به ریاض که سه هفته قبل صفحه شبکه العالم را در توئیتر هک کرده بودند ، این بار شبکه ای را با لوگوی العام راه اندازی کردند تا شکست های خود را در یمن مخفی کنند.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، هکرهای وابسته به ریاض که سه هفته قبل صفحه شبکه العالم را در توئیتر هک کرده بودند ، این بار شبکه ای را با لوگوی العام راه اندازی کردند تا شکست های خود را در یمن مخفی کنند.
محمد حسین الموسوی گزارشگر شبکه العالم با اعلام این مطلب افزود :کشورهای متجاوز به یمن به رهبری عربستان شبکه ای جدید را با لوگوی شبکه العالم راه اندازی کردند. این در حالی است که در روز دوازدهم ماه گذشته، همین طرف ها صفحه شبکه العالم را در توئیتر هک کرده و خبرهای دروغی را منتشر کردند.

کارشناسان در آن زمان علت این اقدام را نیاز متجاوزان به یمن به نوعی پیروزی عنوان کردند. اما این بار مساله از هک کردن یک صفحه اینترنتی گذشته است. شبکه « الشرعیه» که توسط متجاوزان به یمن راه اندازی شده از لوگوی العالم استفاده می کند و خبرهای دروغ و شایعاتی را در حمایت از تجاوز به یمن منتشر می کند که این اقدام به وضوح نقض کپی رایت و یک نوع دزدی محسوب می شود.

این شبکه توسط اطرافیان منصور هادی و با حمایت مالی عربستان از ریاض پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: واحد مرکزی خبر

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon