۳ توصیه آل‌اسحاق به خوانساری


3 توصیه آل‌اسحاق به خوانساری

خبرگزاری تسنیم: در مراسم خداحافظی هیئت نمایندگان دور هفتم، رئیس سابق اتاق تهران به رئیس جدید هشتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق تهران سه توصیه مدیریتی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مراسم تودیع اعضای سابق هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران شامگاه گذشته در هتل همای تهران برگزار شد. جوی درظاهر صمیمی که اعضای جدید و قدیم اتاق بازرگانی را حداقل برای یک روز زیر یک سقف جمع کرد.
اعضای سابق هیئت مدیره اتاق تهران در این شب نظرات مختلفی داشتند، از بعضی کارها که در این سالها کردند و نکردند گفتند، برخی به اعضای جدید هیئت نمایندگان توصیه‌هایی از جنس دوستانه برای انجام کارهایی که نتوانسته‌اند انجام دهند داشتند و برخی هم از چرخ گردون روزگار گلایه کردند.
در ابتدای این مراسم رئیس جدید اتاق بازرگانی تهران ضمن تقدیر از اعضای گذشته، بار دیگر اهم برنامه‌های خود را مرور کرد و رئیس قدیم اتاق بازرگانی تهران در صحبت‌های خود سه توصیه به رئیس جدید اتاق ایران کرد.

مذاکره با وزارت علوم برای تأسیس دانشگاه بازرگانی

یحیی آل‌اسحاق در سخنان خود گفت: دولت باید به‌جای مداخله‌گری به‌صورت حاکمیتی، نظارتی و پشتیبان کننده، عمل کند که اتاق بازرگانی در این زمینه می‌تواند مطالبه‌گر این خواسته بر اساس قانون و ادبیات همدلی و هم‌زبانی باشد.
رئیس سابق اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران افزود: حمایت مادی و معنوی از کارکنان اتاق بازرگانی تهران دومین خواهشی است که از رئیس جدید این اتاق می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تأسیس یک دانشگاه جامع بازرگانی زیر نظر اتاق بازرگانی یکی از مهمترین خواسته‌هایی است که در زمان بنده امکان تحقق آن فراهم نشد اما این کار به دست شما و با توجه به امکانات مادی که در اختیار دارید قابل تحقق است.
آل‌اسحاق تأکید کرد: برای ایجاد این دانشگاه مذاکرات مقدماتی نیز با وزارت علوم انجام شده است.
علاءالدین میرمحمدصادقی نائب رئیس اتاق بازرگانی تهران نیز با اشاره به خدمات آل‌اسحاق گفت: با تفکیک اتاق تهران از ایران، زمینه اختلافات فراوانی بین این دو اتاق ایجاد شد که با مدیریت آقای آل‌اسحاق این مشکلات برطرف شد.
وی همچنین افزود: در گذشته جلسات هیئت نمایندگان اتاق تهران تبدیل به جلسه انتقاد از دولت شده بود که با ریاست ایشان بر اتاق بازرگانی این مشکلات مرتفع و انتقادات تبدیل به پیشنهاد شد.
میرمحمدصادقی خاطرنشان کرد: در دور جدید اتاق تهران از خدمات وی و سایر هیئت نمایندگان و حتی جاماندگان انتخابات اتاق بازرگانی استفاده می‌کنیم کما اینکه این موضوع مصوبه اتاق بازرگانی نیز هست.
سید حمید حسینی خزانه‌دار سابق این اتاق بازرگانی نیز از پیشرفت تحقیق و مطالعه در اتاق و تبدیل اتاق بازرگانی به اتاق فکر و اندیشه سخن گفت و اتاق را در فضای گفتمان کشور تأثیرگذار دانست.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه