عبدالسلام: شایعه «هلی‌برن» نیرو در عدن برای تقویت روحیه القاعده است


عبدالسلام: شایعه «هلی‌برن» نیرو در عدن برای تقویت روحیه القاعده است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جنبش انصارالله تأکید کرد شایعات مربوط به پیاده کردن نیرو در عدن بی‌اساس بوده و با هدف بالا بردن روحیه نیروهای وابسته به عربستان سعودی در عدن صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم، تأکید کرد شایعات مربوط به پیاده کردن نیرو در عدن بی‌اساس بوده و با هدف بالا بردن روحیه نیروهای وابسته به عربستان سعودی در عدن صورت می‌گیرد.

عبدالسلام با اشاره به اینکه نیروهای عربستان سعودی جرئت چنین کاری (پیاده کردن نیرو در عدن) را ندارند، افزود، این اقدامات با هدف بالا بردن روحیه عناصر القاعده صورت می‌گیرد که ضربات دردناکی را متحمل شده‌اند.

سخنگوی جنبش انصارالله گفت که اوضاع در عدن تحت کنترل ارتش و کمیته‌های مردمی بوده و القاعده هیچ پیشروی در این شهر نداشته است و نیمی از سلاح‌هایی که عربستان در عدن برای القاعده می‌فرستد به دست ارتش یمن افتاده است.

روز دوشنبه خبرگزاری فرانسه به‌ نقل از مقامات رسمی یمن گزارش داد که نیروهای زمینی ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی به‌صورت محدود وارد عدن، در جنوب یمن، شده‌اند.

لحظاتی بعد از انتشار این خبر «احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف سعودی در حمله به یمن با تکذیب این خبر اعلام کرد که این ائتلاف هیچ  نیرویی در عدن پیاده نکرده است.

انتهای پیام/ر*

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان