برخورد نیسان با پژو در اتوبان تهران - قم ۶ کشته برجای گذاشت


برخورد نیسان با پژو در اتوبان تهران - قم 6 کشته برجای گذاشت

خبرگزاری تسنیم: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم از برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگر در اتوبان قم - تهران که منجر به فوت ۶ نفر و مجروح شدن ۲ نفر شد، خبرداد.

مهدی فراهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حادثه مرگبار اتوبان قم - تهران که منجر به فوت 6 نفر شد اظهارداشت: برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگر در اتوبان قم - تهران منجر به فوت 6نفر و مجروح شدن 2 نفر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: با کسب خبر وقوع حادثه یاد شده از سوی مردم با مرکز ارتباطات اورژانس 115 استان در ساعت 5 و 53 دقیقه مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با پژو و ایجاد حریق به سرعت نزدیک‌ترین آمبولانس از پایگاه مرکز اورژانس 115 به سوی محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از سپری شدن حدود 5 دقیقه زمان از برقراری تماس یاد شده نخستین آمبولانس اعزامی اورژانس 115 در محل حادثه حاضر شد عنوان کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد 6 سرنشین خودروی پژو در محل حادثه جان باختند و 2تن دیگر نیز در این حادثه مجروح شدند.

فراهانی از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی با شماره 115 تماس حاصل کنند خاطرنشان کرد: برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کار‌شناس مربوطه ارائه کنید و برای کاهش زمان حضور کار‌شناسان اورژانس 115 بر بالین بیمار، در اعلام آدرس محل حادثه یا منزل از علایم واضح و نشانه‌های مشخص در مسیر استفاده و تذکرات و دستورات تلفنی کار‌شناسان ارتباطات 115 را تا رسیدن تیم‌های امدادی به دقت اجرا کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon