دولت تلاش می‌کند کمترین شبهه قانونی در انتخابات ایجاد نشود


دولت تلاش می‌کند کمترین شبهه قانونی در انتخابات ایجاد نشود

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری انتخابات طی سال جاری گفت: دولت زمینه برگزاری یک انتخابات سالم را در کشور فراهم می‌کند، همچنین دولت تلاش می‌کند حتی کمترین شبهه قانونی در انتخابات پیش‌رو ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خراسان‌رضوی از مراکز بسیار مهم کشور به حساب می‌آید، اظهار داشت: سهم بخش دولتی خوشبختانه در این استان بسیار اندک است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی فعالیت‌های بسیار مثبتی در خراسان‌رضوی دارد، افزود: این استان دارای جایگاه ارزشمندی در حوزه کشاورزی است.

جهانگیری خاطرنشان‌کرد: هرچند مشهد با چالش‌های بسیار جدی از جمله حاشیه نشینی، بافت فرسوده، معضل حمل و نقل، زیست محیطی و کمبود منابع آبی روبه‌رو است اما عزم دولت نیز برای حل مشکلات جدی است.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برای انتقال آب از کشورهای همسایه به خراسان رضوی در حال مذاکره هستیم و در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است. درعین حال منابع مورد نیاز برای تکمیل سدهای مرزی که امروز بهره‌برداری می‌شوند نیز از این محل طی سال گذشته تامین شد و تلاش می‌شود برای بقیه هم اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نگرانی خاصی در حوزه  تامین آب شرب در مشهد وجود ندارد، تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در این حوزه انجام شده است هرچند مسئله بحران آب در کل کشور هنوز برطرف نشده است. 

معاون اول رئیس‌جمهور در خاتمه با اشاره به برگزاری انتخابات طی سال جاری خاطرنشان کرد: دولت زمینه برگزاری یک انتخابات سالم را در کشور فراهم می‌کند، همچنین دولت تلاش می‌کند حتی کمترین شبهه قانونی در انتخابات پیش‌رو ایجاد نشود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon