تعرفه‌های پست تا ۴ ماه دیگر گران نمی‌شود

تعرفه‌های پست تا 4 ماه دیگر گران نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیات مدیره پست گفت: در سال جدید و تاکنون براساس استراتژی‌مان پیشنهادی برای افزایش نرخ‌های پستی نداشته‌ایم اما ممکن است در آینده نرخ‌ها افزایش یابد.

حسین مهری در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، با رد هرگونه ادعایی در زمینه افزایش هزینه‌های پستی، درباره احتمال گران شدن خدمات شرکت پست در آینده گفت: تاکنون و در سال جدید هیچ پیشنهادی در زمینه افزایش تعرفه‌های پستی نداشته‌ایم برخلاف اینکه در بسیاری از امور با افزایش هزینه روبرو شده ایم.

وی عنوان کرد: قول دادیم حداقل تا سه چهار ماه ابتدای سال 94 افزایش تعرفه‌ای را نداشته باشیم ضمن اینکه 15 درصد افزایش حقوق پرسنل را در کنار افزایش قیمت حامل‌های انرژی داشتیم.

مدیر عامل پست خاطر نشان کرد: استراتژی شرکت ما این است که با کاهش هزینه‌ها و قیمت تمام شده، هزینه زیادی بر مردم تحمیل نشود.

او ابراز کرد: اگر ما هزینه‌ها را افزایش دهیم طبیعتا مشتریان ما سراغ راه‌های دیگری می‌روند در صورتیکه خدمات پستی باید متمرکز تا منافع مردم و سازمان‌ها محقق شود.

مهری خاطر نشان کرد: بنابراین فعلا برنامه‌ای برای افزایش نرخ‌ها نداریم و امیدواریم با افزایش بهره‌وری و راه‌اندازی سرویس‌های جدید پستی نیازی به افزایش نرخ‌ها نباشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک