جزئیات چهارمین مزایده استقلال و پرسپولیس با تثبیت شرایط

جزئیات چهارمین مزایده استقلال و پرسپولیس با تثبیت شرایط

خبرگزاری تسنیم: چهارمین مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با همان قیمت پایه و شرایط عرضه مزایده سوم، روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ پس از ناکامی سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، چهارمین مزایده واگذاری این دو تیم با همان قیمت پایه 290 میلیارد تومانی برای هر باشگاه و نیز شرایط پرداخت 20 درصد نقد و بقیه اقساط 5ساله در روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش؛ اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و تأسیسات و تجهیزات مجموعه، ساختمان مرکزی و ملک واقع در منطقه تلو از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه استقلال و اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و تأسیسات و تجهیزات به‌علاوه ساختمان مرکزی شرکت از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه پرسپولیس با همان قیمت پایه 290 میلیارد تومانی برای هر باشگاه در چهارمین مزایده سرخابی‌ها روی میز فروش می‌روند.

بازگشایی پاکت‌های مزایده روز 29 اردیبهشت
همچنین پاکت‌های شرکت در مزایده سرخابی‌ها قرار است رأس ساعت 14 روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت در سازمان خصوصی سازی گشوده شود که حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان قانونی آنان با در اختیار داشتن مدارک شناسایی و مدرک نمایندگی در این جلسه آزاد است.

28 اردیبهشت، آخرین مهلت واریز سپرده
سپرده نقدی شرکت در این مزایده نیز 8 میلیارد و 700 میلیون تومان است که باید به‌صورت نقدی به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و اصل فیش و پیشنهاد خرید به‌صورت دو پاکت جداگانه درون یک پاکت لاک و مهر شده، حداکثر تا آخر وقت اداری روز دوشنبه 28 اردیبهشت به این سازمان تسلیم شود.

شرایط خریداران
بر اساس این گزارش؛ شرط نداشتن بدهی معوق بانکی، عدم سابقه محکومیت مؤثر کیفری و عدم سوء سابقه امنیتی ثبت‌شده، جزو شرایط اهلیت متقاضیان خرید استقلال و پرسپولیس تعیین شده است که بر این اساس سازمان خصوصی سازی پس از برگزاری مزایده و قبل از اعلام برنده، این سه مورد را از مراجع ذی‌صلاح استعلام و نتیجه به وزرای عضو هیئت واگذاری گزارش خواهد شد که پس از تأیید صلاحیت توسط این وزرا، برنده نهایی اعلام می‌شود.

زمان شروع بازپرداخت اقساط
همچنین روز پس از آخرین مهلت مجاز خریدار برای پرداخت بخش نقدی ثمن معامله به‌عنوان مبدأ زمانی دوران بازپرداخت اقساط خواهد بود و فواصل زمانی اقساط از یکدیگر نیز شش‌ماهه و نرخ سود فروش اقساطی پانزده درصد است؛ به‌علاوه این که در واگذاری‌های اقساطی، خرید به‌صورت کاملاً نقدی بلامانع است.
مورد معامله نیز در مقابل بخش اقساطی ثمن معامله در توثیق سازمان خصوصی سازی قرار خواهد گرفت و دست‌کم معادل 50 درصد از مانده بدهی ناشی از اقساط، اسناد تضمینی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه