حضور دو آنالیزور پرسپولیسی در تمرین و خداحافظی زندی با استقلالی‌ها


حضور دو آنالیزور پرسپولیسی در تمرین و خداحافظی زندی با استقلالی‌ها

خبرگزاری تسنیم: دو نفر از دانشجویان دانشگاه پرسپولیس برای آنالیز تیم استقلال در محل تمرین این تیم حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال ساعت 18:30 عصر یکشنبه، تمرینات آماده‌سازی خود را برای رویارویی با تراکتورسازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر در کمپ باشگاه استقلال برگزار کرد. این تمرین حواشی داشت که در زیر از نظر می‌گذرانید:

* حدود 50 هوادار برای دیدن تمرین در کمپ استقلال حضور پیدا کردند.
* هواداران در خصوص مزایده سوم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با یکدیگر بحث و تبادل نظر می‌کردند و معتقد بودند که این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود.
* هاشم بیک زاده به دلیل آنکه پیگیر مطالبات مالی خود در باشگاه استقلال حضور پیدا کرده بود، تنها غایب تمرین عصر امروز استقلالی ها بود.
* امید ابراهیمی و میلاد فخرالدینی با 5 دقیقه تاخیر در تمرین عصر امروز حضور پیدا کردند.
* کادر فنی و بازیکنان سالروز تولد فروزان را پیش از شروع تمرین به وی تبریک گفتند.
* تمرین با صحبت‌های قلعه نویی با بازیکنان آغاز شد و سرمربی استقلالی‌ها در بین صحبت‌هایش با برهانی شوخی می‌کرد.
* یکی از هواداران استقلال عکس بنری را که علیه قلعه‌نویی صبح امروز مقابل درب باشگاه نصب شده بود را به سرمربی آبی‌ها نشان داد که این موضوع ناراحتی وی را به دنبال داشت.
* دو نفر از دانشجویان دانشگاه پرسپولیس برای آنالیز تیم استقلال در محل تمرین تیم حضور پیدا کرده بودند. آنها مدعی بودند که استقلالی‌هستند اما به خاطر علاقه‌ای که به علم آنالیز داشتند در دانشگاه پرسپولیس ثبت نام کردند.
* فریدون زندی پیش از آغاز تمرین پیش قلعه نویی رفت و ضمن تشکر از وی به دلیل آنکه اجازه حضورش را در تمرینات تیم طی این مدت داده به وی گفت که قصد دارد امشب به قطر برود و به همین دلیل ممکن است دیگر در تمرینات تیم شرکت نکند.
* تمرین عصر امروز استقلالی‌ها شامل دویدن دور زمین، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون تیمی ترکیبی در قالب دو گروه سبز و نارنجی بود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon