وقوع رعد و برق همراه با وزش باد شدید در استان کرمانشاه


وقوع رعد و برق همراه با وزش باد شدید در استان کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم: سازمان مدیریت بحران برای استان کرمانشاه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و گاهی تگرگ پیش‌بینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، اطلاعیه شماره 12 معاون امور آمادگی و مقابله با حوادث سازمان مدیریت بحران خطاب به بسیاری از استان‌ها از جمله استان کرمانشاه در مورد آمادگی کامل و هماهنگی‌های لازم به منظور فراهم کردن تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در زمینه بارش باران همراه با رعد و برق و وزش بادشدید صادر شده است.

بر اساس این اطلاعیه وضعیت استان‌های شمال غربی، غربی و جنوبی کشور از جمله استان کرمانشاه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته همراه با بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید است و در روز سه‌شنبه نیز وضعیت بسیاری از استان‌ها از جمله استان کرمانشاه با بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که علاوه بر این احتمال بارش تگرگ به صورت محلی نیز وجود دارد.

پس از صدور اطلاعیه معاون امور آمادگی و مقابله با حوادث سازمان مدیریت بحران، دفتر مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز از فرمانداران و روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های استان خواست که آمادگی لازم را در این مورد داشته باشند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon