جلالی: مذاکره با دایی تأثیری در استعفای من نداشت


جلالی: مذاکره با دایی تأثیری در استعفای من نداشت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید که شایعات مذاکره این باشگاه با علی دایی تأثیری در استعفای او نداشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی درباره اعتراض‌هایی که در این فصل به خصوص در دیدار هفته گذشته مقابل راه‌آهن نسبت به داوری داشته، اظهار داشت: این فصل داوری‌ها به ضرر ما بود و در 28 دیدار 10 بازی از داوری متضرر شده‌ایم. البته حرکتی که در پایان دیدار با راه‌آهن انجام داده‌ام را توجیه نمی‌کنم.

وی درباره استعفایش از سرمربیگری سایپا و اینکه آیا بحث مذاکره مسئولان باشگاه با علی دایی تأثیری در استعفای او داشته یا نه، گفت: استعفای من برای فصل آینده است و در این استعفا نیز نوشته‌ام به خاطر تعهدی که دارم تا پایان فصل و در دو بازی باقی مانده روی نیمکت تیم خواهم نشست. بحث‌های حاشیه‌ای هم ارتباطی به استعفای من نداشت و باشگاه اختیار دارد با هرکسی که می‌خواهد مذاکره کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه حتی برنامه‌هایش را برای ماندن در این تیم به مدیرعامل باشگاه داده بود، افزود: دو، سه جلسه با آقای رضایی، مدیرعامل باشگاه صحبت کرده بودم و یک برنامه قوی را هم 22 فروردین به باشگاه دادم اما با توجه به تجربیاتی که دارم، اتفاقاتی که از نظر می‌گذشت شرایط را برای ماندن سخت می‌کرد. قبلاً هم در تیم‌هایی بودم که حتی آن تیم‌ها را قهرمان کردم اما وقتی دیدم حریم کاری‌ام حفظ نمی‌شود، کنار رفتم.

جلالی یادآور شد: اکنون در باشگاه کسانی هستند که علیه بازیکنان و کادرفنی به رضایی اطلاعات غلط می‌دهند و او را نسبت به تیم بدبین می‌کنند و به همین دلیل ترجیح دادم فصل آینده در سایپا نباشم.

وی درباره اینکه آیا رضایی،‌ مدیرعامل باشگاه سایپا در رختکن تیم اعلام کرده بین بازیکنان نفوذی وجود دارد که تیم را به هم می‌ریزد، گفت: من بعد از بازی با راه‌آهن در رختکن نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است. ضمن اینکه باید بگویم در دو بازی باقی مانده که سایپا در سرنوشت لیگ تأثیرگذار است، با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا که با برنامه نود گفت‌وگو می‌کرد در واکنش به اظهارنظر کامرانی‌فر مبنی بر اینکه کمیته انضباطی باید با جلالی برخورد کند، خاطرنشان کرد: درست است که من رفتار درستی نداشتم و باید با این رفتار برخورد شود اما با داورانی که 10 بازی علیه تیم من سوت زده‌اند چه کسی برخورد می‌کند؟

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon