عابدینی: بدهی هدایتی ۲۰۰ میلیارد بیشتر بود استیل‌آذین را می‌بندیم


عابدینی: بدهی هدایتی 200 میلیارد بیشتر بود استیل‌آذین را می‌بندیم

خبرگزاری تسنیم: نماینده شرکت استیل‌آذین گفت: اگر هدایتی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به سیستم بانکی کشور بدهکار بود، ما درِ شرکت استیل آذین را می‌بندیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر عابدینی در خصوص مزایده باشگاه پرسپولیس و اینکه شرکت استیل‌آذین ایرانیان نتوانست برنده مزایده شود، اظهار داشت: بعد از برگزاری مزایده گفتم و اکنون هم می‌گویم که اراده لازم برای واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیست و شخص پوری حسینی برای واگذاری این دو باشگاه اختیار کامل ندارد.

وی در خصوص اینکه چرا شرکت استیل‌آذین نتوانست برنده مزایده شود، گفت: به این دلیل به شرکت استیل‌آذین ایراد گرفتند که دو فرزند یک بزرگوار (حسین هدایتی) از سهامداران شرکت هستند و پدرشان بدهکار است اما آیا بدهکاری پدر مسئله را توجیه می‌کند؟ این در صورتی است که شرکت استیل‌آذین هیچ بدهی بانکی ندارد.

نماینده شرکت استیل‌آذین درباره اینکه گفته می‌شود بدهی حسین هدایتی مبلغی بالغ بر هزار میلیارد است، خاطرنشان کرد: من در این خصوص اظهار نظری نمی‌کنم اما می‌توانم بنویسم و امضا کنم که اگر هدایتی بیش از 200 میلیارد تومان به سیستم بانکی کشور بدهکار بود، ما درب شرکت استیل آذین را می‌بندیم.

عابدینی با اشاره به اینکه شرکت استیل‌آذین قصد دارد باشگاه پرسپولیس را خریداری کند، گفت: از کمیسیون واگذاری تقاضا داریم باردیگر در این خصوص بازنگری انجام دهند تا حق کسی را ضایع نکنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon