ماجرای از خودگذشتگی شهید صابری برای نجات مجروحین فاطمیون

ماجرای از خودگذشتگی شهید صابری برای نجات مجروحین فاطمیون

خبرگزاری تسنیم: به شهیدصابری اطلاع می‌دهند که عده‌ای از رزمندگان فاطمیون زخمی شده‌اند و به‌دلیل موشک‌های تاو امکان جابه‌جایی مجروحین وجود ندارد، او بدون تردید با علم به اینکه ممکن است مورد اصابت موشک قرار گیرد با یک نفربر به‌تنهایی سراغ مجروحین رفت.

خبرگزاری تسنیم: مهدی صابری یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم بود. او فرمانده گروهان حضرت علی اکبر(ع) نیروی مخصوص تیپ فاطمیون بود. مهدی صابری بعد از شهادت به قم منتقل شد و در بهشت معصومه(س) این شهر به خاک سپرده شد. پیکر مطهر او به‌همراه سه تن دیگر از شهدای تیپ فاطمیون که این روزها مقاومت آنان آوازه‌ای جهانی پیدا کرده است، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشییع شد.

اخیراً وبلاگی به نام این شهید راه‌اندازی شده و در آن برخی خاطرات از این شهید منتشر می‌شود. در یکی از مطالب این وبلاگ، خاطره‌ای وجود دارد که به‌روایت یکی از همرزمان شهید و به‌قلم خواهر شهید صابری منتشر شده است و در ادامه می‌آید، این خاطره‌ به توصیف شجاعت و دلیری شهید صابری می‌پردازد:

به‌قطع و یقین شهید مهدی صابری فرمانده گروهان خط‌شکن علی اکبر علیه السلام یکی از شجاع‌ترین و دلیرترین فرماندهان میدانی تیپ فاطمیون بود. در یکی از عملیات‌ها دشمن تکفیری با موشک‌های بسیار پیشرفته کورنت و تاو نسل 2 (اهدایی اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به جبهه النصره و ارتش آزاد) ادوات زرهی را در شهر حلب به آتش می‌کشید، به همین علت هم هیچ تانک و نفربری جرأت مانور قدرت در آن عملیات را نداشت.

این وضع را به آقا مهدی اطلاع می‌دهند که عده‌ای از رزمندگان فاطمیون زخمی شده‌اند و به‌دلیل آتش سنگین دشمن و از جمله استفاده از موشک‌های هدایت شونده تاو، امکان جابه‌جایی مجروحین وجود ندارد.

این فرمانده جوان و شجاع بدون تردید و محافظه‌کاری‌های مرسوم، سراغ یک نفربر می‌رود و با علم به اینکه ممکن است به‌راحتی مورد اصابت موشک قرار گیرد و زنده زنده در آتش بسوزد، وارد آتش میدان دشمن می‌شود و تک و تنها به‌سراغ مجروحین می‌رود و آن‌ها را یکی یکی سوار نفربر می‌کند و به‌سلامت بیرون می‌آید.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران