لایه‌های زیرین وزارت راه مانع اجرای راه‌آهن سریع‌السیر تهران-اصفهان می‌شود


لایه‌های زیرین وزارت راه مانع اجرای راه‌آهن سریع‌السیر تهران-اصفهان می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر این‌که لایه‌های زیرین وزارت راه و شهرسازی مانع اجرای راه‌آهن سریع‌السیر تهران-اصفهان هستند، گفت: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم شخصا وارد میدان شده تا ساخت این پروژه تسریع شود.

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: شرکت‌های مسافربری ریلی کم‌سرعت یک رقابت ناسالم در وزارت راه و شهرسهازی به راه انداخته‌اند و مرتب از تایید طرح‌های مربوط به قطارهای پرسرعت در لایه‌های زیرین این وزارتخانه جلوگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: از این رو از آقای آخوندی می‌خواهم به خاطر پدافند غیرعامل هم شده -حالا از دسترسی، گردش پول و توریست که بگذریم- در این پروژه ورود پیدا کند.

وی با اشاره به این‌که اصفهان استان معین تهران در بحران‌هاست، بیان کرد: بهترین دسترسی به تهران راه‌آهن است، مخصوصا از نوع پرسرعت آن. در این صورت دیگر ترافیک نداریم و خسارت‌های احتمالی تهران در زلزله یا شرایط دیگر می‌توانیم با سرعت این خسارت‌ها را ترمیم کنیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان این‌که از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم وارد میدان شود، ادامه داد: در دولت دهم و یازدهم به‌ طور جدی دنبال اجرای این پروژه‌ بوده‌ایم، اما متاسفانه در لایه‌های وزارت راه و شهرسازی این مسئله می‌ماند. مطمئنا اگر این قطار سریع‌السیر در استان اصفهان انجام شود خط بعدی تهران به مشهد است که اتفاق خوب مذهبی روی خواهد داد.

صرامی در پاسخ به این پرسش که آیا منابع این پروژه تامین شده است، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده به این یقین رسیدیم که کارهای این پروژه در لایه‌های زیرین وزارت راه قرار گرفته و هیچ مشکلی در سرمایه‌گذاری شرکت‌ چینی و حضور شرکت‌های داخلی وجود ندارد، از آنجا که همه شرایط آماده است فقط باید شخص آخوندی وارد این میدان شده تا کار تسریع شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه