فضاهای آموزشی مهرستان نیازمند توسعه است

فضاهای آموزشی مهرستان نیازمند توسعه است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مهرستان گفت: فضاهای آموزشی فعلی در شهرستان مهرستان پاسخگوی نیاز جمعیت آن نبوده و باید توسعه یابند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهرستان، با حضور فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و آشار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستانی و استانی، فرهنگیان، دانش‌آموزان و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان مرزی مهرستان از معلمان نمونه و بازنشسته تجلیل به عمل آمد.

فرماندار مهرستان در این مراسم با تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلم باید نقاش باشد تا چهر‌ه زیبای دانش‌آموز را در ذهن و دلش نقاشی کند.

رشید پارسایی افزود: معلم باید خطاط باشد تا زندگی خط خورده بعضی از دانش‌آموزان را با خطی زیبا بنویسد زیرا تربیت افرادی موثر و مفید حاصل نگاه بلند معلم است و امروز اگر نقش و جایگاهی در کشور و در زمینه‌های علمی حاصل شده است در نتیجه اندیشه معلمان و دانش‌آموختگان در مکتب آنهاست.

وی تاکید کرد: معلم باید تلاش کند علم را در کنار ایمان تعلیم دهد زیرا علم به تنهایی نمی‌تواند اسباب رشد را برای انسان فراهم سازد.

فرماندار مهرستان بیان کرد: شهرستان مهرستان تنها شهرستان در کشور بوده که فاقد مدارس نمونه دولتی است و فضاهای آموزشی فعلی پاسخگوی نیاز جمعیت شهرستان نیست لذا نیازمند توسعه بیشتر هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان هم در این مراسم گفت: یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مطهری، بزرگ‌‌مرد عرصه علم، همیشه جاویدان خواهد بود.

زهرا برهانزهی افزود: معلمان در ارتقاء فرهنگ و تربیت دانش‌آموزان نقش اساسی دارند و باید در راستای نهادینه کردن اخلاق، احترام به بزرگان و تربیت نسل روشنفکر و پویا بسیار کوشا باشند.

در پایان این مراسم از 16 معلم نمونه و فرهنگیان بازنشسته با اهداء لوح یاد بود تجلیل به عمل آمد.

انتها پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon