تیم ملی والیبال جمهوری آذربایجان دو بازی تدارکاتی در اردبیل برگزار می‌کند


تیم ملی والیبال جمهوری آذربایجان دو بازی تدارکاتی در اردبیل برگزار می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: تیم ملی والیبال جوانان جمهوری آذربایجان در قالب یک تیم ۱۲ نفره به استان اردبیل سفر کرده و دو بازی تدارکاتی در شهرستان‌های بیله‌سوار و اردبیل برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال استان اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تیم ملی والیبال جوانان جمهوری آذربایجان براساس هماهنگی‌هایی که با فدراسیون والیبال این کشور به انجام رسیده امروز از مرز بیله‌سوار در قالب یک تیم 12 نفره وارد استان اردبیل شده و دو بازی تدارکاتی در شهرستان‌های بیله‌سوار و اردبیل برگزار می‌کند.

وی گفت: نخستین بازی تدارکاتی روز چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه در سالن فجر بیله‌سوار برگزار و دومین بازی روز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه در سالن شهید آسمانی مجموعه تختی اردبیل به انجام می‌شود که هر دو مسابقه رأس ساعت 17 برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: تیم منتخب والیبال استان اردبیل که مقابل تیم ملی والیبال جوانان جمهوری آذربایجان به میدان می‌رود متشکل از بازیکنانی بوده که از تمام نقاط استان اردبیل بعد از انجام مسابقات انتخابی برگزیده شده‌اند.

فلاحی تصریح کرد: مسابقات انتخابی والیبال نوجوانان استان اردبیل با قهرمانی تیم مشگین‌شهر و مسابقات انتخابی جوانان استان اردبیل با قهرمانی تیم اردبیل به پایان رسیده که نفرات منتخب این مسابقات در قالب تیم منتخب استان اردبیل در مسابقات کشوری حضور می‌یابند.

وی بیان کرد:‌ این بازی تدارکاتی به منظور آمادگی والیبالیست‌های استان اردبیل برای حضور موفق در مسابقات کشوری است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم در مسابقات لیگ کشوری در رده‌های مختلف سنی حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon