علوی: دولت جهت‌گیری سیاسی را کنار گذاشته است؛ تعدد جناح‌ها مغایر با وحدت‌ملی نیست


علوی: دولت جهت‌گیری سیاسی را کنار گذاشته است؛ تعدد جناح‌ها مغایر با وحدت‌ملی نیست

خبرگزاری تسنیم: وزیر اطلاعات با بیان اینکه دولت به دنبال تحکیم وحدت است تا مردم زیر چادر نظام در کمال آرامش زندگی کنند، گفت: دولت تعدد جناح‌ها را مغایر با وحدت ملی نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان البرز که پیش از ظهر امروز ‌با حضور نماینده ولی‌فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: سال فاطمی با نگین زیبای پیام سال مقام معظم رهبری «دولت و ملت همدلی و همزبانی» مزین شده است.

وی با بیان اینکه استان البرز خواستگاه انسان‌های والامقامی نظیر آیت‌الله طالقانی، جلال آل‌احمد، آیت‌الله اشتهاردی و شهید فلاحی است، افزود: کرج به تعبیر مقام معظم رهبری ایران کوچک نامگذاری شده است.

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه کرج تابلویی از قومیت و طوایف مختلف کشور است، خاطرنشان کرد: تمامی این اقشار و قومیت‌های مختلف در کمال آرامش و به صورت کاملاً مصالحت‌آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام علوی با بیان اینکه خوشبختانه تمام مسئولان استان البرز با همدلی و همزبانی در کنار یکدیگر به فعالیت می‌پردازند، گفت: با ایجاد رضایتمندی در بین مردم لبخند رضایت بر لبان مقام معظم رهبری نقش می‌بندد.

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه با افرادی که به هر دلیل امنیت مردم را با آسیب روبه‌رو کنند برخورد می‌شود، گفت: به مدیران کل در استان‌ها تصریح کردیم که  با هر جریان سیاسی که به امنیت مردم آسیب می‌رسانند برخورد شده و تذکرات لازم ارائه شود.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با نگاه نافذ خود امسال را سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری کردند، اظهار داشت: این نامگذاری سبب شده تا رقابت سازنده انتخاباتی در پرتو این شعار حفظ و محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر امروزه عزتی داریم تنها به سبب انقلاب، وحدت ملی، همدلی و همزبانی است، تصریح کرد:‌ طبق آموزه‌های دینی مطرح شده خداوند به ملتی که اختلاف داشته باشد عزت نمی‌دهد چرا که اختلاف منشأ زمین‌گیر شدن ملت‌ها است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه نامگذاری امسال بازتابی از آموزه‌های اسلامی است، خاطرنشان کرد:‌ مادامی که وحدت ملی در کشور حفظ شود، همواره در مسیر رسیدن به کمال و پیشرفت عالی قدم بر می‌داریم.

حجت‌الاسلام علوی با بیان اینکه هر سلیقه و گرایش برای خود محترم است اما همه باید متحد و در جهت پیشرفت کشور تلاش کنیم، افزود: با حفظ وحدت رویه علی‌رغم وجود تعدد سلایق و گرایشات عزت ملت و کشور حفظ می‌شود.

وی با بیان اینکه پرچم ‌بزرگ جمهوری اسلامی برای همه مردم غیر از افرادی امنیت کشور را به خطر می‌اندازند، گسترده شده است، گفت: پیام سال خط‌کش خوبی برای ولایت‌مداری است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه پذیرش فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری نشان‌دهنده ولایت‌مداری اشخاص است، اظهار داشت: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری مغایر با نظرات شخصی و سلیقه‌ای افراد است، ولی این اشخاص همواره این رهنمودها را با جان و دل اجرا کنند، نشان‌دهنده ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری مردم است. 

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری تأکید کرد: کسانی که نسبت به دولت نگاه مثبتی نداشتند، با اجرایی کردن فرمایش و دستورات مقام معظم رهبری به نوعی ولایت‌مداری خود را نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه دولت به دنبال تحکیم وحدت است تا مردم زیر چادر نظام در کمال آرامش زندگی کنند، گفت: دولت تعدد جناح‌ها را مغایر با وحدت ملی نمی‌داند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه تعدد جناح‌ها در کشوری که می‌خواهد آزادی حکمفرما باشد، مشکل‌آفرین نیست، گفت: تمام سلایق، جناح‌ها و گرایشات مختلف باید با تعامل با یکدیگر بپردازند.

وی با تأکید بر اینکه با رسیدن به بلوغ سیاسی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در کنار هم حضور پیدا می‌کنند، اظهار داشت: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان ضمن حفظ رفاقت به رقابت می‌پردازند و همواره برای حفظ منافع ملی تلاش می‌کنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه خوشبختانه انسجام دولت تدیبر و امید بیش از 4 دولت گذشته ‌است، تصریح کرد:‌ این دولت جهت‌گیری سیاسی را کنار گذاشته و منافع ملت و کشور را در صدر امور خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اینکه در دولت کنونی استانداران از جریان خاصی انتخاب نشده‌اند، خاطرنشان کرد: در تمام استان‌ها استانداران اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل نیز وجود دارد که همواره برای پیشرفت کشور در تمامی امور فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید مدیریت در تمامی امور وحدت محور و اخلاق‌گرا باشد، بیان کرد: باید همواره به دنبال حفظ ارزش‌های اخلاقی باشیم چرا که با حرکت در این چارچوب به توفیقات مدنظر دست پیدا می‌کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ولی‌نعمت و تکیه‌گاه اصلی نظام ملت و مردم هستند، اظهار داشت: همواره در تلاش هستیم امنیت لازم را برای مردم و اقشار مختلف فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام علوی با بیان اینکه مادامی که جامعه امن و آرام باشد کسی حرف ناهنجاری بر زبان نمی‌آورد، افزود: وقتی جامعه احساس کرامت کند آرامش نیز در کشور ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید با آبروی مردم بازی کرد، چرا که طبق آیات و روایات آبروی مؤمن و مردم از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است، اظهار داشت: امنیت روانی و حیثیتی مردم از امنیت نظامی و انتظامی بالاتر است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه اقتصاد کشور در بستری امن به شکوفایی می‌رسد، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری احساس امنیت از وجود امنیت مهمتر است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon