جبهه استکبار به این نتیجه رسیده ‌که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم می‌زند


جبهه استکبار به این نتیجه رسیده ‌که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم می‌زند

خبرگزاری تسنیم: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی نگران ادامه موجودیتش است، گفت: جبهه استکبار به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم می‌زند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی‌‌صادقی در همایش بزرگداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با بیان اینکه جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار جهانی ایستاده است، اظهار داشت: این دو جبهه تنها دو کشور نیستند بلکه دو جبهه جهانی هستند و خداوند نیز می‌خواهد همیشه این دو جبهه یعنی جبهه‌های حق و باطل با یکدیگر مقابله کنند.

وی با بیان اینکه تقابل جبهه حق و باطل نیز در قرآن کریم به آن اشاره شده و این تقابل سبب مشخص شدن جوهره انسان‌ها می‌شود، بیان کرد: عده‌ای فکر می‌کنند یک روز این تقابل پایان می‌یابد ولی جنگ بین حق و باطل پایانی ندارد و تا عصر ظهور نیز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه در جنگ بین انقلاب و استکبار جوهره انسان‌ها مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: جبهه استکبار به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم می‌زند و آن‌ها معتقدند فرآیند حرکت انقلاب با وجود تمام مشکلات روندی تکاملی بوده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان‌های قبل هر مقام آمریکایی که به سفرهای خارجی می‌رفت، مقامات آن کشور افتخار می‌کردند به آن میزبانی ولی امروز هر مقام آمریکایی برای در امان ماندن از اعتراضات مردمی در نقاط مختلف جهان چند گروه امنیتی را به همراه خود می‌برند.

وی با اشاره به اینکه سنگ‌های مقاومت تبدیل به موشک شده است و رژیم اشغالگر قدس که به دنبال حکومت از نیل تا فرات بود امروز نگران ادامه موجودیتش است، عنوان کرد: فرزندان انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان منافع آمریکا را به خطر انداخته‌اند و این روحیه ضداستکباری را انقلاب اسلامی ایران در جهان به وجود آورده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه استکبار جهانی پس از نا امید شدن از منهدم کردن انقلاب اسلامی به دنبال این است تا حداقل  روند حرکتی انقلاب اسلامی ایران را متوقف کند، اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال متوقف کردن حرکت روبه تعالی انقلاب اسلامی است و در این راه اگر لازم ببیند دست به اقدامات انتحاری نیز می‌زند ولی قطعا انقلاب اسلامی پیروز است.

وی با بیان اینکه هویت دینی موتور حرکت انقلاب اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اسلام سکولار هستند و می‌خواهند دینداری مردم را از انقلابی بودن آن‌ها جدا کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال تغییر گفتمان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: اگر تنها تولی باشد و تبری نباشد نمی‌توان نتایج مطلوبی گرفت و قرآن به مسلمانان یاد داده است که ایمان به خدا با کفر به طاغوت ممکن است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon