قناعتی: قالیباف حرف ما را گوش نمی‌دهد


قناعتی: قالیباف حرف ما را گوش نمی‌دهد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مخاطب اظهارات توهین آمیز رئیس مرکز ارتباطات شهرداری یکی از اعضای شورای شهر بوده است گفت:زورما به تغییر رئیس مرکز ارتباطات نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل قناعتی در حاشیه یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره اظهارات توهین آمیز اخیر رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران خطاب به اعضای شورای شهر و رسانه‌ها، اظهار داشت: بنده فایل صوتی اظهارات وی را گوش ندادم اما برداشتم از آنچه در اخبار رسانه‌ها خوانده‌ام این بود که منظور وی یکی از اعضای شورای شهر تهران است.

وی با اشاره به اینکه از شهردار تهران خواسته‌ایم درباره این موضوع توضیحاتی ارائه کند گفت: در برنامه‌ای که اخیراً در برج میلاد برگزار شد گیل آبادی خطاب به من و تندگویان که در آن برنامه حضور داشتیم گفت منظور بنده اعضای شورای شهر نبوده است اما اگر می‌خواهید، این طور فکر کنید!

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه تصریح کرد: زورمان به تغییر رئیس مرکز ارتباطات نمی‌رسد چرا که اصلاً حرف ما را شهردار تهران گوش نمی‌دهد.

محمدممهدی تندگویان عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نیز در باره این موضوع در جمع خبرنگاران گفت: بنده نیز فایل صوتی سخنان رئیس مرکز ارتباطات را گوش ندادم اما از آنچه در رسانه‌ها خوانده‌ام به نظر می‌رسد مخاطب وی یک شخص بوده است و مخاطب رسانه‌ها نبوده اند.

وی با اشاره به اینکه ما به شهردار تهران درباره این موضوع نامه‌ای ارسال کردیم و خواستار ارائه توضیحاتی در این باره شدیم گفت: گیل آبادی مدعی است مخاطبش رسانه‌ها بوده است.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در پایان گفت: ملاقات ما گیل آبادی در دیدار اعضای شورای شهر با نمایندگان مجلس به مناسب سالروز شوراها بود که حضور او نیز در این دیدار معنایی نداشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon