روحانی: همواره تلاش کرده‌ایم تا در مسائل فرهنگی فضا بازتر شود

روحانی: همواره تلاش کرده‌ایم تا در مسائل فرهنگی فضا بازتر شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور با تأکید بر حمایت دولت از حوزه نشر و کتاب و دستاوردهای فرهنگی گفت: امور فرهنگی از اولویت‌های دولت است و همواره تلاش کرده‌ایم تا در مسایل فرهنگی فضا بازتر و از نظر اقتصادی دست‌اندرکاران این حوزه مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از غرفه ناشران نمونه کشور با اشاره به کمک سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دولت به ناشران، از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب به‌عنوان رویدادی باارزش یاد کرد و اظهار داشت: صاحب نظران، صاحبان فرهنگ و همه علاقمندان به کتاب و نشر در این ایام کنار هم قرار می‌گیرند و می‌توانند با تألیفات و نشرهای جدید آشنا شوند.

وی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه دولت از حوزه نشر و کتاب و دستاوردهای فرهنگی گفت: امور فرهنگی از اولویت‌های دولت است و همواره تلاش کرده‌ایم تا در مسائل فرهنگی فضا بازتر شده و از نظر اقتصادی دست‌اندرکاران این حوزه مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس‌جمهور افزود: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب که با حمایت دولت انجام می‌شود بستر مناسبی را برای آشنایی بیشتر نسل جوان با کتاب و فرهنگ فراهم می‌کند.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بازدیدش از غرفه‌های نمونه نمایشگاه گفت: آثار ارائه شده خوب بود. نشرها، تألیف‌ها و ترجمه‌های جدید کارهایی بود که با هنرمندی خاصی همراه بود و امیدواریم این آثار بتواند در تحول علمی و فرهنگی جامعه ما مؤثر باشد.

رئیس‌جمهور را در این بازدید "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رییس جمهوری و جمعی دیگر از مقام‌ها همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon