۱۰۰ درصد اعتبارات استان ایلام در سال ۹۳ تخصیص یافت


100 درصد اعتبارات استان ایلام در سال 93 تخصیص یافت

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: در سال ۹۳ تخصیص اعتبارات به استان ایلام ۱۰۰ درصد بوده است.

علی‌محمد احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دهلران، اظهار داشت: خوشبختانه با وجود مشکلات فراوان و به ویژه اینکه با مشکلات تحریم نیز در ارتباط بوده و هستیم سعی کردیم که اعتبارات تخصیص یافته به استان را به خوبی جذب کنیم.

وی گفت: در سه سال قبل از سال 91 در حدود 100 میلیارد دلار نفت فروخته می‌شد که این مبلغ بدون مشکل به کشور منتقل می‌شد و به بدنه دستگاه‌های اجرایی تزریق می‌شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تصریح کرد: در زمانی که تحریم‌ها اوج گرفت عدد 100 میلیارد سالانه به زیر 20 میلیارد رسید و از‌‌ همان مبلغ نیز در حدود 50 درصد به کشور نیز وارد نشده است.

وی افزود: با افتخار می‌گویم تمام طرح‌هایی که نظام تلاش کرده بود و به نقطه شروع من رسید به جز یک وقفه شش ماهه که اوج تحریم‌ها بود در روند کاری آن‌ها وقفه‌ای ایجاد نشده است.

احمدی ادامه داد: متوسط تخصیص‌ها برای کل استان‌های کشور 60 درصد بوده است ولی برای استان ایلام عدد 100 درصد بوده که این در نتیجه تلاش نمایندگان استان از حق مردم استان بوده است.

وی گفت: لازم است از نگاه ویژه و لطف دولت به استان ایلام به جهت این تخصیص اعتبار تقدیر کرد چرا که می‌توان گفت این تخصیص اعتبار در 30 سال گذشته اتفاق نیفتاده و بی‌نظیر است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon