عابدینی: ابهام هیئت واگذاری برطرف نشود هم در مزایده چهارم شرکت می‌کنیم


عابدینی: ابهام هیئت واگذاری برطرف نشود هم در مزایده چهارم شرکت می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: اگر رفع ابهامات به هر دلیلی مورد توجه اعضای هیئت واگذاری قرار نگیرد بازهم در مزایده چهارم واگذاری باشگاه پرسپولیس شرکت می‌کنیم.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نشست امروز مسئولان شرکت استیل آذین با سازمان خصوصی سازی گفت: ساعت 11:30 امروز به اتفاق هدایتی در محل سازمان خصوصی سازی حضور پیدا کردیم و نشست خوبی را با مسئولان سازمان خصوصی سازی داشتیم. آنها یکسری ابهامات داشتند و به هدایتی اعلام کردند که هدایتی اسناد و مدارکی را در این خصوص به آنها ارائه داد تا نشان دهد مسئولان سازمان خصوصی سازی مرتکب اشتباهاتی شده‌اند.

وی افزود: فکر می‌کنم برطرف کردن این ابهامات تا زمان برگزاری مزایده‌ چهارم (29 اردیبهشت) کار آسانی باشد اما اگر این رفع ابهامات به هر دلیلی مورد توجه اعضای محترم هیئت واگذاری قرار نگیرد و آنها بگویند ما قبول نداریم، بازهم در مزایده چهارم واگذاری باشگاه پرسپولیس شرکت می‌کنیم به خاطر اینکه هدایتی به مردم قول داده که وارد گود شود و کنار نکشد. مطمئن باشید در این میان مبانی و اصول ما تغییر نکرده است.

نماینده باشگاه استیل آذین در پاسخ به این پرسش که آیا سهامدارانی که گفته می‌شود بدهکار بانکی است، فرزندان هدایتی هستند، خاطر نشان کرد: این موضوع درست نیست و یکی از شرکای هدایتی بدهکار است اما همانطور که گفتم این موضوع را تا زمان آغاز مزایده چهارم حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon