برانکو: بازیکنی که به حیثیت هواداران خدشه وارد می‌کند باید با اشد مجازات مواجه شود


برانکو: بازیکنی که به حیثیت هواداران خدشه وارد می‌کند باید با اشد مجازات مواجه شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازیکنی که به هواداران توهین کند باید مجازات شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره دیدار فردا با بنیادکار ازبکستان گفت: در وهله اول چیزی که برای ما اهمیت دارد شکست دادن بنیادکار است و در وهله دوم اینکه به عنوان تیم اول صعود کنیم تا هم در بازی برگشت مرحله بعد بعد هم میزبان باشیم و هم با تیم السد که تیم مناسب‌تری است بازی کنیم. برای رسیدن به این اهداف راهکاری جز کسب پیروزی نداریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص آمادگی بازیکنانش برای این بازی خاطرنشان کرد: متاسفانه فردا محسن بنگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته ضمن اینکه رضا نوروزی نیز در حال درمان است و هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده؛ حیف شد که این دو بازیکن را در اختیار نداریم. به هر حال با بازیکنان دیگری که در اختیار داریم باید کار خود را پیش برده و به هدف نهایی‌مان که کسب پیروزی مقابل بنیادکار است برسیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا میزان محرومیت خانزاده عادلانه بوده یا خیر، گفت: من از آیین‌نامه کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعی ندارم اما واقعیت این است که خانزاده مرتکب خطایی بسیار سنگین شده است. سنگین‌ترین مقوله برای ما و مقدس‌ترین چیز برای یک تیم هواداران هستند و کسی که بخواهد با توهین، به حیثیت هواداران خدشه‌ای وارد کند باید اشد مجازات را برای او در نظر گرفت.

وی افزود: تنها نکته‌ای که در این بین وجود دارد خانزاده بازیکنی است که در دوران جوانی سیر می‌کند و با توجه به این موضوع می‌توان برای او تخفیفی قائل شد یا درباره اینکه مجازاتش سنگین بوده یا نه بحث کرد اما در این مورد که او باید مجازات شود هیچ بحثی وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon