رضایی: نمایندگان استان پیگیر تسریع در انتخاب استاندار مرکزی هستند‌


رضایی: نمایندگان استان پیگیر تسریع در انتخاب استاندار مرکزی هستند‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: مجمع نمایندگان استان مرکزی از کسی به منظور استاندار شدن حمایت نکرده و نمایندگان تنها پیگیر تسریع در انتخاب استاندار مرکزی هستند.

ابراهیم رضایی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برخی شایعات در رابطه با حمایت مجمع نمایندگان استان از شخصی برای سمت استانداری این استان اظهار داشت: چنین چیزی مطرح نشده و کسی هم به مجمع اعلام نشده و اطلاعی هم از کسی به مجمع نداده‎اند.

وی افزود: مجمع تنها چیزی را که پیگیری کرده این است که استان بلاتکلیف مانده و هرچه سریع‎تر یک نفر به عنوان استاندار به استان معرفی شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: اگر کسی انتصاب شخصی را به مجمع نسبت دهد این دور از انصاف است چرا که دولت به حرف نمایندگان گوش نمی‌دهد و به نظر آن‌ها احترام نمی‎گذارد و اصلا نظری از مجمع نخواسته است.

رضایی با اشاره به نظر نمایندگان گفت: نظر نمایندگان در رابطه با استاندار استان تنها این بوده که فردی لایق و توانمند، هرچه سریع‌تر به عنوان استاندار انتخاب شده تا استان از بلاتکلیفی درآید.

وی افزود: دولت برعکس شعار اعتدال، عقلانیت و فراجناحی بودن، صد درصد خلافش عمل کرد یعنی نه تنها اعتدال‌گرا و فراجناحی نبود بلکه راه اصلاح طلبی و احساس را پیش گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: اصلا از نمایندگان در این رابطه کاری برنمی‎آید، اگر کسی به‌عنوان خدمتگزار معرفی شود و به استان خدمت کند ما نیز از او حمایت می‎کنیم.

رضایی با اشاره به برخی افراد معرفی شده حاشیه‎دار گفت: اگر فردی که معرفی می‎شود عنصر فتنه بوده و سابقه فتنه داشته باشد باید به دولت تسلیت گفت که یک عنصر حاشیه‎دار را سر کار آورد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon