سبحانی: شرایط استیل‌آذین تغییر نکند، در مزایده چهارم هم رد صلاحیت می‌شود


سبحانی: شرایط استیل‌آذین تغییر نکند، در مزایده چهارم هم رد صلاحیت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه اگر شرایط استیل‌آذین تغییر نکند، در مزایده چهارم هم رد صلاحیت می‌شود گفت: این شرکت برای رفع مشکل دو راه‌ پیش رو دارد.

جعفر سبحانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نشست صبح امروز مسئولان سازمان خصوصی سازی با هدایتی و عابدینی گفت: در این جلسه اسناد و مدارکی که نشان می‌داد اهلیت یکی از سهامداران شرکت ایرانیان رد شده را به هدایتی ارائه دادیم و قرار شد آنها برای رفع مشکل به بانک مرکزی مراجعه کنند چون بر اساس نامه بانک مرکزی اهلیت آن سهامدار عمده شرکت استیل آذین ایرانیان رد شده است.

وی در خصوص اظهار نظر اخیر عابدینی مبنی بر اینکه اگر رفع ابهامات ما مورد قبول هیئت واگذاری قرار نگیرد بازهم در مزایده شرکت خواهیم کرد، اظهار داشت: هر فرد یا شرکتی برای حضور در مزایده می‌تواند پاکت ارائه دهد اما اگر شرکت استیل آذین ایرانیان بدون هیچگونه تغییری در شرایط خود بخواهد در مزایده چهارم شرکت کند باز هم رد صلاحیت خواهد شد.

سبحانی اضافه کرد: آنها تا زمان مزایده چهارم واگذاری باشگاه پرسپولیس دو راه پیش رو دارند یا اینکه مشکل بدهی خود را با بانک مرکزی برطرف کنند و یا اینکه ترکیب سهامداران خود را تغییر دهند. با توجه به اینکه شرکت استیل آذین مبلغ مورد نیاز برای شرکت در مزایده را برداشت نکرده نشان می‌دهد که به طور قاطع در مزایده چهارم هم شرکت می‌کند.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی در خصوص اظهار نظر عابدینی که گفته بود سهامدار بدهکار فرزندان هدایتی نیست تصریح کرد: ما نمی‌توانیم اسم یا اسامی سهامداری که بدهکار است را در رسانه‌ها اعلام کنیم و فقط به مسئولان خود باشگاه استیل آذین گفتیم اما یک نکته محرز است که اگر آن سهامدار تا 4 درصد از سهام شرکت استیل آذین را داشت مشکلی‌ به وجود نمی‌آمد اما این سهامدار بخش عمده‌ای از سهام شرکت استیل آذین ایرانیان را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon