بیش از ۲۴ هزار جعبه تخم نوغان در کشور توزیع شد


بیش از 24 هزار جعبه تخم نوغان در کشور توزیع شد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست مرکز توسعه نوغانداری کشور از توزیع حدود ۹ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هزار جعبه تخم نوغان در کشور توزیع شد.

علی‌اصغر داداش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به آخرین وضعیت توزیع تخم‌نوغان در کشور، اظهار داشت: بیش از 24 هزار جعبه تخم نوغان در کل کشور توزیع شد که از این میزان تاکنون حدود 9 هزار جعبه در گیلان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه امسال 35 هزار جعبه تخم نوغان بین نوغان‌داران توزیع می‌شود، افزود: از این میزان بیش از 15 هزار جعبه به استان گیلان اختصاص دارد که در 10 پایگاه توزیع می‌شود.

سرپرست مرکز توسعه نوغانداری کشور از نوغان‌داران خواست هر چه زودتر به پایگاه‌های توزیع تخم‌نوغان مراجعه کنند و گفت: توزیع تخم نوغان از ساعت هفت و نیم صبح تا ساعت 18 بعد از ظهر انجام می‌شود.

داداش‌پور با تاکید بر اینکه با توجه به مشغله کشاورزان مرکز توزیع تخم‌نوغان آمادگی تفریخ تخم‌نوغان را برای نوغان‌داران دارد، تصریح کرد: استقبال نوغان‌داران از بیمه خوب است و این مهم همچنان در پایگاه‌های توزیع ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک‌هزار و 100 تن پیله‌تر ابریشم در گیلان تولید شود، خاطرنشان کرد: در گیلان هشت هزار و 500 نفر خانوار نوغان‌دار فعالیت دارند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon