تلفات و خسارت‌های سنگین داعش و النصره در عملیات ارتش سوریه


تلفات و خسارت‌های سنگین داعش و النصره در عملیات ارتش سوریه

خبرگزاری تسنیم: منابع سوری از ادامه عملیات مبارزه با تروریسم نیروهای ارتش و تلفات و خسارت‌های سنگین تروریست‌های تکفیری در مناطق مختلف از جمله حومه حمص و درعا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، یک منبع نظامی سوری گفت نیروهای ارتش در عملیات خود علیه گروه‌های تروریستی در مناطق احسم، بسامس، قمیناس،‌ کفرلاتا و کفرحایا در حومه ادلب، دهها نفر از آنها را کشتند یا زخمی کردند.

نیروهای ارتش همچنین کانون‌های تروریستی در حومه درعا را متلاشی و حمله تروریست‌های جبهه النصره به مردم و ایست‌های نظامی در جبورین و کفرنان در حومه شمالی حمص را نیز دفع کردند که طی آن خسارت‌ها و تلفات سنگینی به تروریست‌ها وارد شد.

یک منبع نظامی سوری گفت یک گروه تروریستی در محله  الکرک به‌طور کامل متلاشی شد، نیروهای ارتش همچنین دو خودروی حامل تروریست‌ها که بیشتر آنها وابسته به جبهه النصره بودند، در جاده الارصاد الجویه در محله درعاالبلد را منهدم کردند.

نیروهای ارتش روز گذشته نیز یک موشک‌انداز تروریست‌های جبهه النصره را در محله درعاالبلد منهدم کردند، تکفیری‌های جبهه النصره و گروه‌های موسوم به لواء توحید الجنوب، کتائب مجاهدان حوران و کتیبه مدفعیه سجیل با هماهنگی مستقیم رژیم اشغالگر اسرائیل در این مناطق به ارتکاب جنایت علیه مردم و تخریب زیرساخت‌ها ادامه می‌دهند.

منبع سوری از انهدام جنگ افزارهای گروه‌های تکفیری و هلاکت شماری از اعضای این گروه‌ها در دامنه جنوبی تپه استراتژیک حمد بین شهرهای نوی و الشیخ مسکین خبر داد.
در شهرک کفرناسج و غرب روستای سملین هم، شمار دیگری از تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آنها در عملیات نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.

گروه‌های تروریستی تکفیری در رسانه‌های وابسته به خود به تلفات و خسارت‌های سنگین خود اعتراف کرده‌اند.

از سوی دیگر در عملیات نیروهای ارتش در اطراف بصرالحریر و الشیخ مسکین و انخل و نمر در حومه درعا، مخفیگاه‌ها و انبارهای سلاح و مهمات تروریست‌های النصره منهدم و شماری از آنها کشته شدند.

نیروهای ارتش همچنین جنگ افزارها و انبارهای سلاح تروریست‌های النصره را در حومه قنیطره و درعا منهدم کردند.

جنگ نیروهای ارتش علیه تروریسم تکفیری همچنان ادامه دارد و به‌گفته منابع سوری، در عملیات ظهر سه‌شنبه علیه مخفیگاه‌ها و مراکز تجمع تروریست‌های النصره، خسارت‌ها و تلفات سنگینی به آنها وارد شد.

در حومه قنیطره، عملیات ویژه نیروهای ارتش علیه مخفیگاه‌های جبهه تروریستی النصره در روستای الصمدانیه غربی به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریست‌ها منجر شد.

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در حومه حمص، خسارت‌ها و تلفات سنگینی به تروریست‌های داعش و جبهه النصره وارد کردند.

خبرنگار المیادین هم گزارش داد ده‌ها تروریست وابسته به جبهه النصره در کمین نیروهای مقاومت در مناطق کوهستانی لبنان به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان