کتب بحران به نمایشگاه کتاب رسید

کتب بحران به نمایشگاه کتاب رسید

خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن علمی مدیریت بحران ایران از ارائه انواع کتب مدیریت حوادث و بحران‌ها برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، غلامرضا پورحیدری درباره فعالیت‌های مکتوب انجمن علمی مدیریت بحران ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: حرکت انجمن علمی مدیریت بحران ایران که در مسیر تحقق مرجعیت علمی در زمینه مدیریت ریسک و مدیریت بحران فعالیت می‌کند، علاوه بر فعالیت‌های گوناگون علمی، تاکنون اقدام به انتشار 7 عنوان کتاب کرده است که همه این کتاب‌ها بر فرهنگ‌سازی مدیریت ریسک و مدیریت حوادث و بحران‌های گوناگون تأکید دارند.

پورحیدری ادامه داد: این کتب منابع علمی کم‌نظیر و بعضاً بی‌نظیری در حوزه مدیریت بحران به حساب می‌آیند. این کتب که برخی از آنها برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌شود شامل درسنامه مدیریت جامع بحران، برنامه‌ریزی بحران، برنامه‌ریزی بحران، اقدامات رفع آلودگی، امدادی و درمانی در بحران های ناشی از مواد زیان آور، راهنمای برنامه‌ریزی بحران در مجتمع‌ها، رویکردی زبان شناختی به ادبیات مدیریت بحران، تاب‌آوری بحران: الزامی ملی، اصول ایمنی و سلامت در محیط کار هستند.

رئیس انجمن علمی مدیریت بحران ایران خاطرنشان کرد: با بیان اینکه این کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب، شبستان، راهرو 19، غرفه شماره 9 عرضه می‌شود.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon