کنترل و مراقبت نیروی انتظامی در زمینه ورود مواد مخدر از مرزها تشدید می‌شود

کنترل و مراقبت نیروی انتظامی در زمینه ورود مواد مخدر از مرزها تشدید می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: کنترل و مراقبت نیروی انتظامی در زمینه ورود مواد مخدر تشدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرتیپ پاسدار حسین اشتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت جاری و ساری و معمول در سطح کشور در حال اجرا است و هر ساله در ایام خاص با تجهیزات بیشتری این اقدامات صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این روال با هماهنگی دستگاه قضایی و مسئولان مربوطه طبق ضوابط ادامه پیدا می‌کند و رضایت مردم را تامین و دغدغه آنان را برطرف می‌کنیم.

اشتری با ارزیابی مطلوب کنترل مرزها، ابراز کرد: نبود ثبات در مرزهای کشور همسایه شرقی از جمله مهمترین مشکل موجود است که وجود اشرار و قاچاقچیان در این مرزها به همین دلیل است.

فرمانده ناجا افزود: مجموعه مرزبانی نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و دستگاه‌های امنیتی اقداماتی خوبی انجام داده‌اند و موفق شدند گروه‌های اشرار و باندهای مواد مخدر را شناسایی کنند.

اشتری با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات ما بحث ورود مواد مخدر است که هر سال کنترل‌ و مراقبت ها بیشتر می‌شود، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال این مهم تشدید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در زمینه مراقبت از پاسگاه‌های مرزبانی، گفت: برای جلوگیری از حمله به پاسگاه‌های مرزبانی امسال اقدامات کنترلی و مراقبتی ناجا در سطح مرزها تشدید می‌شود و آمادگی دفاعی لازم وجود دارد به طوری تجهیزات جدیدی وارد مرز کرده‌ایم.

اشتری با اشاره به اینکه آن سوی مرز در اختیار ما نیست و گروهک‌ها بعد از تیراندازی و حمله، به مرز کشور همسایه برمی‌گردند، خاطرنشان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی تذکر لازم را به مرزبانی کشور مقابل داده‌اند و از نظر سیاسی نیز وزارت خارجه به مسئولان سیاسی پاکستان تذکر داده‌اند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon