نظامیان رژیم صهیونیستی به ارتکاب جنایت جنگی در یورش به غزه اعتراف کردند


نظامیان رژیم صهیونیستی به ارتکاب جنایت جنگی در یورش به غزه اعتراف کردند

خبرگزاری تسنیم: گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی اعتراف کردند در جریان یورش به غزه در تابستان گذشته راهبرد "شلیک بی‌هدف" به سوی غیرنظامیان فلسطینی باعث مرگ تعداد زیادی از آنها شده است.

خبرگزاری تسنیم -- تعدادی از نظامیان اسرائیلی اعتراف کردند که در جریان  جنگ سال گذشته غزه با شلیک بی‌هدف به سوی فلسطینیان باعث مرگ تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی شدند.

به گزارش الجزیره یک گروه اسرائیلی با تهیه اعترافات تعدادی از سربازان بدون اشاره به نام آنها در برنامه‌ای با نام "تغییر در هنجارهای جنگی ارتش" بار دیگر توجه رسانه‌ها را به اقدامات خشونت‌بار رژیم صهیونیستی جلب کرد.

طبق گزارش منتشر شده تعدادی از نظامیان اسرائیلی که در جریان جنگ میان اسرائیل و حماس حضور داشتند به شلیک یکسره (بدون هدف) ارتش اسرائیل به سوی غیرنظامیان فلسطینی اعتراف کردند.

این گزارش درحالی منتشر شده است که بیش از 2200 فلسطینی که اکثر آنها را غیرنظامیان تشکیل می‌دادند در جریان این جنگ جان خود را از دست دادند. با توجه به انتشار این خبر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که تحقیقات درباره این موضوع را آغاز خواهد کرد.

بر اساس اظهار نظرهای نظامیان مذکور اسرائیل با بی‌توجهی به مقررات نظامی حاکم بر جنگ به نظامیان خود آزادی عمل بیشتری داده و همین امر منجر به کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی شده است.

ارتش اسرائیل مدعی شده که تحقیقات درباره جنایات جنگی را انجام داده و تا کنون مدرکی درباره وقوع چنین جنایاتی در جریان یورش به غزه نیافته است.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان