پذیرش پیشنهاد ایران برای تشکیل کمیته پزشکی

پذیرش پیشنهاد ایران برای تشکیل کمیته پزشکی

خبرگزاری تسنیم: پیشنهاد ایران برای تشکیل کمیته پزشکی کشتی آسیا در جلسه شورای کشتی قاره کهن مورد پذیرش اعضا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجمع شورای کشتی آسیا دیروز (سه‌شنبه) با حضور نمایندگان قاره کهن در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار شد. این مجمع با حضور دکتر کیم رئیس شورای کشتی آسیا، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، دولت تورلی خانوف قزاق، روزیف ازبک، فوکودا ژاپنی، الشهرانی قطری و دیاکشی از ترکیه از اعضای هیأت رئیسه اتحادیه جهانی و روسای فدراسیون کشتی قاره آسیا برگزار شد. در این نشست بحرین برای نخستین بار به عضویت شورای مذکور درآمد و نامیک علی‌اف آذربایجانی نیز توضیحاتی در مورد بازی‌های اروپایی سال 2015 ارائه داد.

در این جلسه ایران طرح‌های مختلف خود را ارائه داد که با استقبال کشورهای آسیایی و نمایندگان اتحادیه جهانی مواجه شد و در پایان نیز کتاب طلا در طلا (شامل زندگی نامه قهرمانان کشتی المپیک در تمامی ادوار به دو زبان فارسی و انگلیسی) که همزمان با رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی توسط آقای ننادلالوویچ رئیس اتحادیه جهانی رونمایی شد، از سوی فدراسیون کشتی ایران به نفرات حاضر در مجمع اهدا شد که اعضای حاضر خصوصا نفرات شاخصی که سابقه قهرمانی المپک و جهان را داشتند از آن استقبال کردند.

در این نشست طرح‌هایی همچون چگونگی حضور کشتی‌گیران آسیایی در رقابت‌های گزینشی و تقویم فنی تا سال 2018 به تصویب رسید. همچنین در جلسه شورای کشتی آسیا که دیروز (سه‌شنبه) در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار شد، گزارش توصیفی و تحلیلی کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ایران از لیگ جهانی آزاد و فرنگی در سال 2014 و جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2015 مورد استقبال روسای فدراسیون‌های کشتی قاره آسیا قرار گرفت.

ایران در این جلسه پیشنهاد اولیه مبنی بر تشکیل کمیته پزشکی شورای کشتی را ارائه داد که مورد استقبال روسای فدراسیون‌های قاره آسیا قرار گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon