گره‌زدن مشکلات اقتصادی به مذاکرات هسته‌ای اصلاً به‌صلاح نیست

گره‌زدن مشکلات اقتصادی به مذاکرات هسته‌ای اصلاً به‌صلاح نیست

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه گره‌زدن مشکلات اقتصادی به مذاکرات هسته‌ای اصلاً به‌صلاح نیست، گفت: فراموش کردن مردم و داخل کشور و دل بستن به اینکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها می‌خواهند مشکل ما را حل کنند، صحیح نیست.

محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با تأکید بر اینکه فراموش کردن مردم و داخل کشور و دل بستن به اینکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها می‌خواهند مشکل ما را حل کنند، صحیح نیست، اظهار داشت: دولت باید وضعیت اقتصادی را سازماندهی کند.

وی با بیان اینکه آمارهایی که از سوی دولت ارائه می‌شود، با واقعیت‌های جامعه در تناقض است، افزود: به‌عنوان مثال دولت اعلام می‌کند که تورم ما صفر است اما تورم سرسام‌آور هرروز وضعیت کشور را حادتر می‌کند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ادامه داد: جامعه ما شاداب نیست و مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همت مسئولان کشور باید به‌سرعت حل شود.

فومنی یادآور شد: ما بارها تذکر داده‌ایم که مسئولان اجرایی کشور باید به فکر مردم باشند؛ درست است که در موضوع مذاکرات هسته‌ای باید کنار دولت باشیم و از آن حمایت کنیم ولی فراموش کردن مردم و داخل کشور و دل بستن به اینکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها می‌خواهند مشکل ما را حل کنند، صحیح نیست.

وی با بیان اینکه گره زدن مشکلات اقتصادی به مذاکرات هسته‌ای اصلاً به‌صلاح نیست، خاطرنشان کرد: باید از این موضوع دوری شود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان تصریح کرد: متأسفانه دولت هیچ نظارتی بر قیمت‌ها ندارد و قیمت‌ها هرروز بالاتر می‌رود و نظارت‌ها از سوی مراکز اقتصادی صورت نمی‌گیرد لذا نظارت‌ها باید هرچه سریعتر قوی شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon