جشنواره جوان برتر در همدان برگزار می‌شود


جشنواره جوان برتر در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون سازمان ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه در سطح شهر همدان جوانان تعداد ۲۱۳ هزار جوان ۱۵ تا ۲۹ ساله وجود دارد، گفت: برگزاری ۳۰ برنامه ثابت، ۲۰ جشن در ۷ نقطه شهر و برگزاری جشنواره جوان برتر پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، اسدالله ربانی مهر در نخستین کمیته ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان، اظهار داشت: در سال92 در شهر همدان 7 هزار و 890 مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

وی افزود: در سال 94 دو اولویت اصلی یکی در حوزه ازدواج و دیگری سازمان‌های مردم نهاد در راس امور سازمان ورزش و جوانان استان قرار دارد.

معاون سازمان ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه مراکز مشاوره نیازمند ساماندهی هستند، تصریح کرد: امسال برنامه‌های خوبی در حوزه ازدواج پیش بینی و برگزار کردیم همچنین کارهای پژوهشی با همکاری دانشگاه مانند اموزش زوجین در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

ربانی مهر با اشاره به سازمان‌های مردم نهاد گفت: سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد ظرفیت خوبی برای حضور جوانان است که مورد استقبال جوانان همدانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه همدان در بحث سمن‌های جایگاه خوبی در سطح کشور دارد، گفت: اوایل مردادماه میزبان سمن‌های سراسر کشور هستیم.

معاون فرهنگی سازمان ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: طرح فراخوان برای مجوز سمن‌ها در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، مذهبی، فضای مجازی و غیره با هدف حضور پررنگ‌تر جوانان در فعالیت‌های اجتماعی در سطح شهر آغاز شده است.

وی بیان کرد: ترویج شادابی و نشاط در بین جوانان از دیگر اهداف این هفته است که مشکلات زیادی در این باره وجود دارد و در حوزه مسائل فرهنگی نیاز کار دارد این انتظار هست که دستگاه‌ها ورود پیدا کند.

معاون فرهنگی سازمان ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: با همکاری سمن‌ها 30 برنامه ثابت مانند دیدار با مسئولان، 20 جشن در هفت نقطه شهر، جشنواره جوان برتر، جنگ شادی و اهدای جوان کارت و غیره را برگزار می‌شود.

ربانی‌مهر با بیان اینکه یک سوم مردم استان جوان هستند افزود: در سطح شهر همدان جوانان تعداد 213 هزار جوان 15 تا 29 ساله وجود دارد. سال گذشته در طرح جوان استقبال خوبی صورت گرفت به طوری که 17 هزار کارت بین جوانان توزیع شد و امسال از 9 حامی جوان کارت به 22 مرکز افزوده شد.

 انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon