اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان گیلان انتخاب می‌شوند


اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان گیلان انتخاب می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گیلان از آغاز ثبت نام داوطلبان برای عضویت در هیئت مدیره انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد درویش‌کردار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای مجمع عمومی انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کننده در صورت تمایل به عضویت در هیئت مدیره این انجمن می‌توانند از 19 لغایت 24 اردیبهشت تقاضای داوطلبی خود را به انجمن های مستقر در ادارات صنعت، معدن وتجارت شهرستان های محل سکونت خود ارائه کنند.

وی افزود: داوطلبان ساکن مرکز استان نیز می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه انجمن مذکور در ساختمان شهید نورانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان (بازرگانی سابق) نسبت به ثبت اقدام کنند.

رئیس بازرسی سازمان تجارت گیلان با اشاره به عدم تمدید مهلت قانونی یاد شده تصریح کرد: نوبت نخست جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده در 20 خرداد ماه برگزار می‌شود و در صورت عدم رسیدن به حد نصاب، در تاریخ 30 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

درویش‌کردار خاطرنشان کرد:  انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده در استان گیلان در تمامی شهرستان های گیلان تشکیل شده و فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به ساماندهی مشارکت‌های مردمی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: تمامی فعالیت این انجمن‌ها غیرسیاسی، غیرانتفاعی، غیرتجاری و غیردولتی است که پس از ثبت در وزارت صنعت، معدن و تجارت رسمیت می‌یابد و براساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و مفاد این اساسنامه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon