۳۸ دانشجوی غیرایرانی جذب دانشگاه گیلان شدند


38 دانشجوی غیرایرانی جذب دانشگاه گیلان شدند

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه گیلان گفت:۳۸ دانشجوی غیرایرانی جذب دانشگاه گیلان شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، احمد رضی ظهر امروز در نشست مسئولان دانشگاه گیلان، اظهار داشت: دانشگاه گیلان رتبه هشتم دانشگاه‌های داخل کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه بودجه پژوهشی دانشگاه گیلان دوبرابر شده است، افزود: 60 عنوان کتاب در یکسال گذشته توسط اساتید دانشگاه گیلان تألیف و ترجمه شده است.

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به تحصیل بیش از 17هزار دانشجو در این دانشگاه، تصریح کرد: حدود سه‌هزار و 700 دانشجوی دانشگاه گیلان فارغ‌التحصیل شدند.

رضی با بیان اینکه اساتید دانشگاه گیلان دوهزار مقاله در یکسال گذشته منتشر کردند، خاطرنشان کرد: در حوزه حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 4 پروژه دانشگاه گیلان، اظهار داشت: نه‌هزار و 400 متر مربع فعالیت عمرانی در دانشگاه گیلان به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه امسال آزمایشگاه‌های این دانشگاه تجهیز می‌شود، افزود: 40 درصد دانشجویان دانشگاه گیلان دانشجویان  تحصیلات  تکمیلی  هستند.

رضی با اشاره به جذب 38 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه گیلان، تصریح کرد: برنامه افزایش جذب دانشجویان غیرایرانی در این دانشگاه پیگیری می‌شود.

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه باید دانشگاه‌ها از لحاظ کیفی رشد داشته باشند، افزود: توسعه دانش بنیان و توجه به دانشگاه‌ها مهارت آموز در دستور کار دانشگاه گیلان است.

رضی نگاه توسعه‌ای و رشد پایدار از حوزه دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه پایدار نیازمند نیروی انسانی متعهد، مهار و کار آزموده و محل تربیت این چنین نیروهای دانشگاهی است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon