موج جدید بارش‌های بهاری در راه قزوین است


موج جدید بارش‌های بهاری در راه قزوین است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: در ساعات بعد از ظهر و نیمه شب پنج شنبه و نیز بعداز ظهر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آرش بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره وضعیت آب‌وهوایی استان قزوین اظهار داشت: شرایط جوی استان قزوین در روز چهارشنبه صاف تا کمی ابری است و از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و در پاره‌ای از اوقات رگبار پراکنده هستیم.

وی درباره شرایط جوی استان قزوین در روزهای آخر هفته افزود: آب و هوای استان قزوین در روز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت نیمه ابری تا ابری که گاهی با وزش باد شدید همراه است، از بعدازظهر روز پنج شنبه شاهد رگبار باران و رعدوبرق در قزوین هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به شرایط جوی استان در روز جمعه عنوان کرد: مردم استان قزوین در روز جمعه شاهد هوایی صاف تا کمی ابری هستند که در گاهی اوقات با وزش باد هم همراه می‌شود،  اواخر وقت روز جمعه آب‌وهوای استان نیمه ابری پاره‌ای از نقاط رگبار پراکنده است.

بهاروند خاطرنشان کرد: آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر آن است برای بعد از ظهر امروز با گذر امواج ناپایدار از منطقه افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق بارش‌های رگباری گاهی اوقات همراه با رعد و برق و باد نسبتا شدید است.

وی گفت:  در ساعات بعد از ظهر و نیمه شب پنج شنبه و نیز بعداز ظهر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که پیامد آن در برخی ساعات رگبار تند باران، رعد و برق و وزش باد شدید و نیز احتمال بارش تگرگ به صورت محلی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلانی‌شدن شدن رودخانه‌ها و مسیرها وجود دارد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon