توقیف محموله قاچاق در اتوبان زنجان - قزوین و دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای ۵۷ ساله


توقیف محموله قاچاق در اتوبان زنجان - قزوین و دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای 57 ساله

خبرگزاری تسنیم: در جدیدترین اخبار انتظامی استان زنجان شاهد خبرهایی از جمله توقیف محموله قاچاق در اتوبان زنجان-قزوین و دستگیری کیف‌زن ۵۷ ساله بودیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مراد جعفری، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان به دستگیری یک سارق حرفه‌ای 57 ساله اشاره و اظهار داشت: این کیف‌زن به 8 فقره سرقت از خانم‌ها در زنجان اعتراف کرد.

وی در تشریح این خبر گفت: چندی پیش ماموران آگاهی زنجان در پی‌مراجعه چند شهروند در جریان فعالیت یک کیف زن قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: بر اساس اظهارات شهروندان این کیف زن با مراجعه با مساجد و مکان‌های عمومی از غفلت خانم‌ها استفاده و اقدام به کیف‌زنی می‌کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به این اظهارات، اکیپی از ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شده و ضمن کنترل نامحسوس محل‌های وقوع سرقت‌، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

جعفری خاطر نشان کرد : با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی سر انجام ماموران موفق شدند این سارق کیف زن 57 ساله را به نام خانم "ف – ص " شناسایی و دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی‌های انجام شده به هشت فقره کیف زنی از خانم‌ها اعتراف کرد‌.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه در این زمینه پنج مالباخته نیز شناسایی شده است از شهروندان خواست ضمن مراقبت از اموال خود وجه نقد‌، طلاجات و اشیاء با ارزش را به همراه خود حمل نکنند.

کشف یک هزار و 607 عدد داروی غیرمجاز در زنجان

شهرام مقدم، سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف بیش از هزار و 607 عدد داروی غیر مجاز از یک عطاری بیان کرد:در پی کسب گزارشات مردمی مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز در یک واحد صنفی عطاری‌، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی افزود:با آغاز تحقیقات و محرز شدن فعالیت غیرقانونی صاحب این عطاری ماموران جهت بازرسی از این واحد صنفی به محل اعزام شدند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد : ماموران در بازرسی از این عطاری یک هزارو 607 عدد انواع داروی غیرمجاز و اعتیاد آور کشف کردند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان با متخلفان برخورد می‌کند،گفت: صاحب این عطاری پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

برخورد دو دستگاه موتورسیکلت یک کشته بر جای گذاشت

علیرضا کردلو، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به برخورد دو دستگاه موتور سیکلت اظهار داشت‌: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک حادثه تصادف در میدان "پیر‌" ابهر بلافاصله ماموران به محل اعلامی اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد:در این حادثه دو دستگاه موتورسیکلت که در مسیر مقابل هم در حال حرکت بودند به شدت باهم برخورد کرده بودند.

کردلو عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه راکب یکی موتورسیکلت‌ها به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت و راکب موتور سیکلت دیگر نیز به شدت مجروح که برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با ذکر چند توصیه گفت: هنگام راندن موتورسیکلت، بر خلاف خودرو، تمام بدن راکب موتور به خصوص سر و گردن در معرض ضربه و خطرات ناشی از سوانح رانندگی است که با استفاده از کلاه ایمنی استاندارد می‌توان میزان این صدمات را به حداقل رساند.

توقیف محموله قاچاق در اتوبان "زنجان - قزوین"

سردار علیرضاصالحی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف یک کامیونت حامل انواع کالاهای قاچاق اظهار داشت: در راستای مبارزه با اخلالگران اقتصادی و قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی زنجان از حمل یک محموله قاچاق بوسیله یک دستگاه کامیونت مطلع شدند.

وی خاطر نشان کرد :این کامیونت از غرب کشور به مقصد تهران در حرکت بوده که با کار اطلاعاتی و فنی ماموران آگاهی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در پی این اطلاع اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی در اتوبان "‌زنجان – قزوین‌" مستقر و با ایجاد تور ایست و بازرسی،کامیونت را به رانندگی فردی به نام "‌ع – ع" متوقف کردند.

سردار صالحی گفت: ماموران در بازرسی از این کامیونت 122 هزار و 982 قرص و آمپول قاچاق‌، هزار و 608 مسواک‌، 46 گالن مایع لباسشویی، هزار و 261 لوازم آرایشی و بهداشتی‌، 300 جفت کفش‌، هزار و 910 ثوب البسه و 58 طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد و 34 میلیون ریال برآورد می‌شود، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و اقدامات قانونی انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده و بیکاری را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: مصرف کالای قاچاق سبب می‌شود که فرصت‌های شغلی در جامعه از بین رفته و تولید کنندگان داخلی ضرر کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon