اسدی: در فدراسیون فوتبال هیچ چیز با چیز دیگر تناسب ندارد


اسدی: در فدراسیون فوتبال هیچ چیز با چیز دیگر تناسب ندارد

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در این فدراسیون هیچ چیز با چیز دیگری تناسب ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار صمیمانه پیشکسوتان فوتبال با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خودم یک منتقد هستم اما الان در جایگاه نقد نیستم و دوست دارم از جایگاه فدراسیون جواب بدهم.

وی ادامه داد: امیر حاج‌رضایی به ما یاد داده که با صراحت صحبت کنیم و باید بگویم سیستمی که در فوتبال ما وجود دارد تمامی ما در آن نقش داشتیم. خوب است وقتی آدم از کاستی‌ها و نارسایی‌ها صحبت می‌کند مانند زمانی که در سودرسانی هستیم سهم خود را هم در این حالت اعلام کنیم. اگر خوبی باشد یا نباشد از ماست که برماست.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر شناسنامه هر چیزی را بگیرید تهی می‌شود و شناسنامه ورزش کشور این پیشکسوتان هستند اینهایی که امروز اینجا جمع شده‌اند. آن چیزی که خودم در فدراسیون طی این مدت کوتاه دیده‌ام این است که نه از نظر ساختاری، نه از نظر شکلی، نه محتوایی، نه منابع، نه برنامه کوتاه‌مدت، بلندمدت، نه توزیع ثروت، نه هیئت‌های استانی، نه هیئت‌ رئیسه و چندین و چند مورد دیگر هیچ تناسبی وجود ندارد. در حوزه شرح وظایف هم هیچ چیز با هیچ چیز متناسب نیست به همین سبب خروجی بی‌احترامی، بی‌اخلاقی، بیرون‌ماندن بزرگان و ... می‌شود.

اسدی گفت: هنوز نتوانسته‌ایم تعامل وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون را ایجاد و تعریف کنیم  این مشکل است. فضای رسانه‌ای وقتی به درستی تعریف نشود آن پوپولیسمی که حاج‌رضایی می‌گوید رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در بخش اخلاق و در این حوزه بسیار نگران نسل آینده هستم با این شرایطی که داریم به سمتش پیش می‌رویم باید نگران نسل‌های بعدی بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon