۵ میلیارد ریال اعتبار به حوزه ورزش شهرستان پارس‌آباد تخصیص یافت


5 میلیارد ریال اعتبار به حوزه ورزش شهرستان پارس‌آباد تخصیص یافت

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار شورای اسلامی گفت: در سال گذشته ۵ میلیارد ریال اعتبار در حوزه ورزش شهرستان پارس‌آباد تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند عصر امروز در جلسه هیئت‌های ورزشی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در سال گذشته 5 میلیارد ریال اعتبار در حوزه ورزش شهرستان پارس‌آباد تخصیص یافته که این اعتبارات از محل ماده 180 نماینگان برای توسعه و تقویت ورزش و زیرساخت‌های آن در شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مرزی بودن شهرستان پارس‌آباد انتظار می‌رود تا در زمینه تجهیز امکانات ورزشی و تامین زیرساخت‌ها در این حوزه اقدامات اساسی انجام شود تا شاهد حضور و فعالیت جوانان و نوجوانان منطقه در این حوزه بوده و بتوانیم آنها را در مقابل تهاجات فرهنگی دشمنان محافظت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار شورای اسلامی با اشار به کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: با توجه به این امر ضروری است تا در مورد جذب تعدادی از اعضای هیئت‌های ورزشی در این اداره اقدامات لازم انجام شود تا این افراد به صورت قراردادی مشغول فعالیت در این اداره شوند.

در این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد نیز گفت: شهرستان پارس‌آباد در رنکینگ ملی و استانی جایگاهی خوب دارد که باید از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان با هماهنگی و مشارکت هیئت‌های ورزشی برای حضور و کسب موفقیت در مسابقات و ورزش‌های ملی و بین‌المللی بهره‌برداری‌های لازم انجام شود.

انور موسی‌زادگان با اشاره به ساماندهی ورزشکاران شهرستان پارس‌آباد بیان کرد:‌ ما در این حوزه امسال شاهد 50 درصد افزایش بودیم به طوری که یک هزار و 700 ورزشکار در سطح شهرستان ساماندهی شده که این امر در گرو نظارت و ساماندهی مکان‌های ورزشی شهرستان اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/ ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon