باد شدید در تهران و ۶ استان؛ آسمان کشور بارانی می‌شود


باد شدید در تهران و 6 استان؛ آسمان کشور بارانی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی امشب و فردا در بیشتر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، احد وظیفه در گفتگو با مهر، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی امشب و فردا در بیشتر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به‌گفته وی، روز جمعه به‌طور موقت از میزان بارش در شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی کاسته شده و ناپایداری‌ها در شمال شرق، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و به‌صورت پراکنده در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه مجدداً در اکثر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: امشب بارش در بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخشهای شمالی استان‌های تهران، البرز و قزوین شدید خواهد بود.

وی افزود: فردا در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و غرب استان فارس بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.

وظیفه گفت: امشب در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان و فردا علاوه بر این استان‌ها در استان‌های تهران، البرز، سمنان و یزد وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید در برخی ساعات ابری همراه با رگبار، رعد و برق و گاهی گرد و خاک خواهد بود.

بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا با 2 درجه کاهش نسبت به امروز به‌تدریج به 20 و 15 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/*

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

 

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon