بازار مسکن ظرفیت افزایش قیمت را ندارد


بازار مسکن ظرفیت افزایش قیمت را ندارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه املاک کشوری از ثابت ماندن قیمت‌ها در بازار مسکن خبر داد و گفت: این بازار ظرفیت افزایش قیمت و یا حتی تغییر قیمت‌ها را تا پایان شهریور ماه ندارد.

 به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،حسام عقبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ با بیان اینکه ما هیچ اعتقادی به افزایش اجاره‌بها در فصل بهار یا تابستان نداریم، گفت: قیمت مسکن در یک ماه و نیم گذشته به هیچ عنوان افزایش نیافته و قیمت‌ها همانند سال گذشته است و همین طور باقی خواهد ماند.
 
وی یادآور شد: تا پایان شهریور ماه، ما هیچ افزایش قیمتی در بخش اجاره و خرید و فروش نخواهیم داشت.
 
رئیس اتحادیه املاک کشوری توضیح داد: خوشبختانه در حال حاضر قیمت مسکن در بخش خرید و فروش افزایش نیافته و بنابراین اجاره‌بها نیز ظرفیت افزایش قیمت را نخواهد داشت و حتی یک درصد نیز افزایش نمی‌یابد.
 
عقبایی با اشاره به اینکه 15 روز اول سال به دلیل تعطیلات، هیچ معامله قیمتی در بخش خرید و فروش یا اجاره صورت نگرفته است، گفت: تا اواسط اردیبهشت ماه میزان معاملات چندان رونقی ندارد، بنابراین قیمت‌ها در این مدت نمی‌تواند تغییر یا حتی افزایش یابد.
 
وی در ادامه توضیح داد: افزایش 30 درصدی یا 40 درصدی اجاره‌‌بها از سوی افراد سوداگر یا دلالان بوده و هیچ دلیل علمی یا منبع موثقی وجود ندارد که بخواهد قیمت‌ها افزایش یابد.
 
رئیس اتحادیه املاک کشوری خاطرنشان کرد: در بخش معاملات یک ماه و نیم گذشته ما شاهد افزایش قیمتی در حوزه خرید و فروش و یا اجاره نبوده‌ایم.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

 
پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon