مجلس با تمام توان لایحه‌های مربوط به سرمایه گذاری را تصویب می‌کند


مجلس با تمام توان لایحه‌های مربوط به سرمایه گذاری را تصویب می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: مجلس با تمام توان تمامی لایحه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری را مصوب می‌کند و هدف مجلس و دولت رونق اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان گرمی در محل دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: هم اکنون با حمایت ویژه دولت و مجلس تحول عظیمی در حوزه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل به ویژه منطقه گرمی به وجود آمده و نوید روزهای خوشی برای استان اردبیل و شهرستان گرمی در حوزه سرمایه‌گذاری در راه است.

وی با بیان اینکه مهمترین راهکار برای توسعه اقتصاد کشور استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، گفت: باید در این راستا تمام تمهیدات و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری توسط مسئولان ارشد در استان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهرستان گرمی دارای ظرفیت‌های بسیار عظیمی در حوزه گردشگری و کشاورزی بوده و باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه اقتصادی منطقه استفاده کرد.

موسوی با بیان اینکه گرمی 93 کیلومتر فاصله تا مرز دارد، افزود: این امر یک ظرفیت بسیار قوی برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بوده تا بتوانند با استفاده از این مزیت توسعه شهرستان گرمی را رقع بزنند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و مجلس با تمام توان شرایط سرمایه‌گذاری را فراهم کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه صاحبان علم و اندیشه بزرگ‌ترین سرمایه برای کشور هستند، گفت: باید از این اندیشه‌ها و فکرها در راستای توسعه سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon