مردم با مقاومت بیشترین پیشرفت را کسب کردند/جریان تردید در کشور بسیار خطرناک است


مردم با مقاومت بیشترین پیشرفت را کسب کردند/جریان تردید در کشور بسیار خطرناک است

خبرگزاری تسنیم: جلیلی در جمع مردم شیراز گفت: مردم ما با مقاومت بیشترین پیشرفت را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سعید جلیلی عصر امروز در ورزشگاه آیت‌الله دستغیب شیراز اظهار کرد: کار بزرگ امام این بود که 50 سال پیش در کشور پرچم اسلام ناب محمّدی صلّی اللّه علیه و آله و سلّم را بلند کرد و اکنون پس از نیم قرن با صلابت در اهتزاز است.

وی دو خط اساسی در این 50 سال را خط اسلام ناب محمدی و ولایت در مقابل خط باطل به‌رهبری کفر ترسیم کرد و افزود: مردم در 50 سال باورهای خود را تجربه کردند و نتیجه آن پیروزی‌های متعدد در سایه گفتمان اسلام ناب محمدی به‌رهبری ولی فقیه عالی‌قدر بود.

جلیلی تأکید کرد: اما در مقابل خط تهدید و تحقیر گفتمان مذهبی خواستند جلوی رشد شجره انقلاب را بگیرند اما خواست خداوند چیز دیگری بود.

این کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری در جمع هواداران خود که از سراسر استان فارس در شیراز جمع شده بودند گفت: وظیفه ما پاسداری از این حرکت توفنده است و مردم ما تنها مقاومت نکردند بلکه با مقاومت بیشترین پیشرفت‌ها را انجام دادند.

جلیلی با اشاره به سابقه 50ساله انقلاب اسلامی گفت: تنها در 4 سال گذشته سه محور اساسی در داخل کشور شکل گرفت که مانع رشد انقلاب شود. 4 سال پیش شما مردم با ساخت حماسه جدیدی از جمهوریت و اسلامیت خود دفاع کردید اما عده‌ای به خود و مردم ظلم کردند و سرانجام طومار آنان در 9 دی‌ ماه پیچیده شد. حرکتی که می‌خواست از خط ولایت زاویه بگیرد به دست مردم منکوب شد.

وی افزود: برخی‌ها می‌خواهند با مطرح کردن مکتب ایرانی و دوستی با مردم اسرائیل مسیر ملت را تغییر دهند.

جلیلی در شیراز افزود: امروز پس از این دو حرکت حرکت دیگری شکل گرفته و خطر آن کمتر از دو حرکت دیگر نیست که باید به آن توجه شود.

کاندیدای انتخابات با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند "ما در موقعیت خیبر هستیم"، گفت: اکنون که دشمن مستأصل شده است جریان تردید در کشور شکل گرفته که بسیار خطرناک است و باید آن را شناخت.

انتهای پیام/م*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon