پرونده مرگ مشکوک یک دختر جوان در مهاباد به جریان افتاد

پرونده مرگ مشکوک یک دختر جوان در مهاباد به جریان افتاد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مهاباد از بررسی پرونده حادثه‌ مرگ مشکوک یک دختر جوان در یکی از هتل‌های این شهر خبر داد و گفت که تحقیقات درباره این پرونده از سوی مراجع ذی‌صلاح آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهاباد، جعفر کتانی فرماندار مهاباد در جمع تعدادی از خبرنگاران محلی اظهار داشت: در حادثه‌ای که در هتل تارای شهرستان مهاباد اتفاق افتاد، دختر جوانی که در این هتل مشغول به کار بود جان خود را از دست داده است.

وی افزود: پرونده در دادگستری شهر مهاباد به یک قاضی قابل اعتماد و سختگیر واگذار شده است و بنده در تماس‌ها و دیدارهایی که با دادستان شهرستان مهاباد و قاضی این پرونده داشته‌ام تأکید کرده‌ام هرچه زو‌تر قضایای این پرونده معلوم شود.

وی در خصوص آخرین نتایج تحقیقات در خصوص این حادثه تصریح کرد: نیروی انتظامی و دادگستری به‌شدت مشغول تحقیقات در این خصوص هستند، اسناد و شواهد مربوط به این حادثه، فایل تماس‌های صوتی جمع‌آوری شده‌اند، ولی به‌علت وجود پاره‌ای مسائل خانوادگی و شخصی تا کامل نشدن تحقیقات در خصوص پرونده، جزئیات آن را منتشر نمی‌کنیم چون اصلاً اخلاقی نیست.

کتانی تصریح کرد: متهم این پرونده دستگیر شده و تا پایان تحقیقات در بازداشت خواهد بود.

وی درباره هویت این متهم گفت: متهم بازرس و یا ناظر هیچ نهادی نبوده است. او مدتی قبل در هتل کویستان مهاباد مشغول به کار بوده و این هتل را در ارتقای سطح استاندارد‌هایش کمک کرده است و هتل تارا نیز به همین منظور متهم را به کار گرفته است و وی در این هتل مستقر شده است.

فرماندار مهاباد درباره شایعه‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی تأکید کرد: در دیداری که با خانواده قربانی این حادثه که از خانوادهای متدین و خوشنام مهاباد هستند، داشته‌ام، این عزیزان درخواست بررسی عادلانه پرونده این حادثه را داشته‌اند و اعلام کردند تنها از طریق قانون و دستگاه قضا پیگیر پرونده هستند.

وی افزود: افکار عمومی مطمئن باشند که با خاطیان این حادثه برخورد قانونی خواهد شد و بنده به‌عنوان فرماندار پیگیر این پرونده هستم و تا احقاق حق و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه خانواده قربانی آن را همراهی می‌کنم.

گفتنی است شماری از شهروندان مهابادی عصر دیروز (پنجشنبه) دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی مسئولان به این حادثه شدند.

برخی از این تجمع کنندگان در یک اقدام احساسی پس از تجمع در برابر این هتل، خساراتی به ساختمان و تجهیزات آن وارد کردند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon