از ورود شهدای گمنام تا برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان


از ورود شهدای گمنام تا برگزاری کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان سمنان

خبرگزاری تسنیم: ورود ۳ شهید گمنام تا برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان از مهمترین عناوین اخبار این استان در هفته گذشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، در هفته‌ای که گذشت استان سمنان شاهد رخدادهای مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بود که در ذیل به برخی از آنان اشاره می‌شود.

طائب: آتش آل‌سعود در یمن دامن عربستان را فرا می‌گیرد

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به کشتار و جنایات عربستان سعودی در کشور یمن گفت: جنایات آل سعود در یمن درست شبیه جنایاتی است که آل یهود در غزه انجام داده است.

پیش‌بینی رشد اقتصادی 3 درصدی کشور در بودجه سال 94

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره ه لزوم افزایش رشد اقتصادی کشور گفت: رشد اقتصادی کشور در بودجه امسال کشور سه درصد پیش‌بینی شد.

 کمیسیون آموزش و پرورش در مجلس ایجاد شود

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش آموزش و پرورش به حدی در جامعه مهم و تأثیر‌گذار است که این نهاد باید دارای یک کمیسیون مستقل در مجلس شورای اسلامی باشد.

جوانان ولایت پذیری واقعی را از شهدا بیاموزند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: اسلام برای شهدا یک حساب ویژه بازکرده است و حساب شهدا از حساب دیگران جدا است و جوانان ولایت پذیری واقعی را از شهدا بیاموزند.

جمع‌آوری آثار شهدای استان سمنان «ماندگار» بود

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به جمع‌آوری مناسب و با ارزش آثار مربوط به شهدای استان سمنان گفت: جمع‌آوری آثار شهدای استان سمنان ماندگار بود.

مجلس از رتبه‌بندی معلمان حمایت می‌کند

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حمایت نمایندگان مجلس از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

کمبود 56 هزار نفری نیروی تخصصی در آموزش‌ و پرورش

نایب‌ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از کمبود 56 هزار نفری نیروی متخصص در آموزش‌ و پرورش کشور خبر داد.

سرلشکر جعفری: توسعه «بیداری اسلامی» در منطقه و جهان، استکبار را نگران کرده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به‌برکت خون شهدا در اوج اقتدار است، گفت:‌ دشمنان از توسعه «بیداری اسلامی» در منطقه می‌ترسند و به‌شدت برای مهار آن به تقلا افتاده‌اند.

گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران استان سمنان برگزار شد
 

گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران استان سمنان شب گذشته با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی در سالن ورزشی غدیر سمنان برگزار شد.

بیشتر معلمان کشور در رتبه 2 و 3 طرح رتبه‌بندی معلمان قرار می‌گیرند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در آینده‌ای نزدیک گفت: با توجه به اجرای مفادهای مهم در این طرح، بیشتر معلمان، در رتبه‌های 2 و 3 قرار می‌گیرند.

زلزله سیاسی صورت گرفته در عربستان مقدمه سقوط آل‌سعود است

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آل‌سعود از روز نخست تشکیل خود غیرقانونی بوده و امروز نیز غیرقانونی است، گفت: زلزله سیاسی صورت گرفته در عربستان زمینه‌های زلزله مرگ و سقوط آل‌سعود است.

قرارگاه جمع‌آوری آثار شهدا در کشور ایجاد می‌شود‌

رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس ‌با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون برای سال 1394 از ایجاد قرارگاه جمع‌آوری آثار شهدا در کشور خبر داد.

«خون شهدا» پشتیبان تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران است

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دور نهایی مذاکرات هسته‌ای کشورمان با کشورهای 1+5 گفت: خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و پایداری خانواده‌های معزز آنان همواره پشتیبان مذاکره کنندگان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

پیکر 3 شهید گمنام دفاع مقدس وارد سمنان شد

پیکر گلگون سه شهید گمنام دفاع مقدس که شب گذشته تحویل مقامات استان سمنان شده بود؛ امروز به کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان حال و هوایی کربلایی داد.

3 اثر هنری با موضوع ایثار و شهادت در سمنان رونمایی شد‌
سه اثر هنری با موضوع ایثار و شهادت در تالار امیرکبیر سمنان ‌با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران رونمایی شد.

جداول آزمون استخدامی 5 هزار نیروی آموزش و پرورش آماده شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از آماده شدن جداول آزمون استخدامی پنج هزار نیروی جدید این وزارت خانه خبر داد.

طرح ملی مبدأ- مقصد در جاده‌های استان سمنان اجرا می‌شود

مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان سمنان از اجرای طرح ملی پایش جاده‌ای با عنوان مبدأ- مقصد در جاده‌های استان سمنان خبر داد.

7870 نفر در استان سمنان معتکف شدند‌

رئیس ستاد اعتکاف استان سمنان با اشاره به اتمام مراسم معنوی اعتکاف در این استان گفت: 7 هزار و 879 نفر زن و مرد در ایام البیض امسال معتکف شدند.

شب‌شعر و خاطره «ترنم عشق» در سمنان برگزار شد‌

ویژه‌برنامه شب‌شعر و خاطره «ترنم عشق» به یاد سه هزار شهید استان سمنان در سمنان برگزار شد.

فرهنگ‌نامه شهدای استان سمنان تدوین می‌شود
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اقدامات ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید این استان را استثنایی ارزیابی کرد و گفت: سمنان تنها استانی است که برای همه سه هزار شهید خود فرهنگ‌نامه شهدا تهیه‌کرده است.

کنگره 3000 شهید استان سمنان با عطر 3 لاله گمنام معطر می‌شود

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از گل‌ باران پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس به یاد سه هزار شهید این استان در کنگره بزرگداشت شهدای این استان خبر داد.

گودبرداری غیراصولی سبب فروریختن ساختمان 3 طبقه در دامغان شد
ساختمان سه طبقه در دامغان بر اثر گودبرداری غیر اصولی فروریخت.

جشنواره گردشگری سفر به دشت شقایق کالپوش برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث ‏فرهنگی، صنایع‏ دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: هشتمین جشنواره گردشگری سفر به دشت شقایق کالپوش برگزار می‌شود.

علیزاده: 2500 تخت بیمارستانی تا پایان سال در کشور ایجاد می‌شود‌

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان 164 تختخوابی گرمسار تا تیرماه تکمیل می‌شود، گفت: تحویل بیش از دو هزار و 500 تخت بیمارستانی تا پایان امسال در برنامه وزارت راه و شهرسازی است.

اعتباری برای تکمیل بیمارستان گرمسار اختصاص نیافت

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس از کند بودن روند احداث پروژه بیمارستان 164 تخت خوابه گرمسار به شدت انتقاد کرد و گفت: اعتبار تکمیل بیمارستان گرمسار در بودجه سال 94 «صفر» است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon