تقوی: شورای همگرایی اصولگرایی با شعار "همه باهم در سایه ولایت" تشکیل شده است


تقوی: شورای همگرایی اصولگرایی با شعار "همه باهم در سایه ولایت" تشکیل شده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه شورای همگرایی اصولگرایی با شعار "همه باهم در سایه ولایت" از حدود ۱.۵ سال گذشته در کشور تشکیل شده است، گفت: فتنه خط قرمز ماست و فتنه‌گران نباید در اداره کشور دخیل باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی بعد از ظهر امروز در نشست همگرایی اصولگرایان در این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره هشت‌هزار شهید گیلان، اظهار داشت: باید شناخت و آگاهی نسبت به مسائل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انسان باید شناخت لازم از موقعیت‌ها و شرایطی که در آن زندگی می‌کند داشته باشد، افزود: ایران یک کشور صاحب تمدن و دارای تاریخ بسیار غنی است و  انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

ملت ایران محور مقاومت در جهان هستند

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به تبعید و شکنجه‌های انقلابیون در زمان طاغوت، گفت: صدها هزار شهید و جانباز در دوران دفاع مقدس برای حفظ انقلاب تقدیم کردیم و امروز دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه همگانی است.

تقوی با اشاره به بیداری نشأت گرفته از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تحریم‌های سیاسی و اقتصادی، ترور و هرگونه تهدید علیه ملت ایران بی‌فایده بود و ملت امروز به عنوان محور مقاومت در جهان است.

وی با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی به شجره تنومندی تبدلیل شده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران در برابر دشمنان ایستاده است و تحریم‌ها و تهدیدهای غرب بی‌فایده و بی اثر است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه زمانی تلاویو ظرف دو ساعت کاخ ریاست جمهوری لبنان را بمباران می‌کرد و هرکاری می‌خواست می‌کرد، اظهار داشت: امروز فرزندان انقلاب اسلامی،  امام راحل و مقام معظم رهبری در حزب‌الله لبنان در جنگ 33روزه رژیم صهیونیستی را شکست دادند.

تقوی با اشاره به اینکه چنان سیلی به رژیم صهیونیستی زده است که هنوز روحیه افسران این رژیم به خود نیامده و ناامیدند، افزود: صهیونیست‌ها بارها مواضع هسته‌ای ایران را تهدید کرد ولی هرگز نتوانستند نگاه چپ به ایران داشته باشند و توان رویارویی با ایران را ندارد.

وی با اشاره به اذعان رجل کشورهای مختلف در برابر توان بالای دفاعی ایران در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: در مذاکرات هسته‌ای یک طرف نماینده ملت ایران و در طرف دیگر قدرت‌های جهانی هستند و اینها نشأت گرفته از هیهات من‌الذله ملت ایران است.

داعش صهیونیست مسلمان‌نما است

تقوی با اشاره به اینکه داعش صهیونیست‌های مسلمان نما هستند، اظهار داشت: داعشی‌ها نماینده صهیونیست‌ها و غیرمسلمان هستند و آدم‌کشی و کودک‌کشی برگرفته از خوی صهیونیستی داعش است.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی دارای سرمایه بزرگ اسلامی و مردمی است، افزود: باید قدر این نعمت بزرگ و سرمایه الهی را بدانیم و از آن پاسداری و حفاظت کنیم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه شجاعت، درایت و معنویت و ایمان به خدا از مهمترین ویژگی‌های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: دنیا در حسرت چنین رهبری است.

شورای همگرایی اصولگرایی با شعار "همه باهم در سایه ولایت" تشکیل شده است

تقوی با اشاره به اینکه پیروان ولی‌فقیه باید زمان‌شناس و بصیر باشند، گفت: دفاع از مواضع مقام معظم هبری و ادامه دادن راه ایشان از مهمترین وظایف پیروان ولایت است.

وی با بیان اینکه شورای همگرایی اصولگرایی با شعار "همه باهم در سایه ولایت" از حدود 1.5 سال گذشته در کشور تشکیل شده است، تصریح کرد: یک حرکت عظیم را تا کنون در 25 استان  کشور با محوریت ولایت تشکیل داده‌ایم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان به بیان اینکه اصولگرایان ادامه دهنده راه امام به تفسیر مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد: اصولگرایی جریان ناب و ارزشی برای دفاع از دستاوردهای کشور است.

فتنه‌گران نباید در اداره کشور دخیل باشند

تقوی با اشاره به اینکه در سایه ولایت فقیه حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: وحدت، برادری، ایمان به خدا، دوری از کینه، محبت و دوستی و پرهیز از منیت‌ها از ویژگی اصولگرایان است.

وی با تأکید بر اینکه فتنه خط قرمز ماست و فتنه‌گران نباید در اداره کشور دخیل باشند، اظهار داشت:  آمریکا را دشمن شماره یک می‌دانیم و ولایت فقیه در کشور یک اصل اعتقادی است و مقام معظم رهبری به نیابت از امام عصر(عج) سکانداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما مقلد رهبری هستیم و هر جریانی را که مقام معظم رهبری حماین کنند ما نیز کمک و حمایت می‌کنیم، اظهار داشت:  هر انسان مخلصی که در چارچوب منویات مقام معظم رهبری گام بردارد حمایت می‌کنیم.

تقوی افزود: ما همه وظیفه داریم اندیشه‌ها و مواضع مقام معظم رهبری را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon