سوریان دو پله سقوط کرد

سوریان دو پله سقوط کرد

خبرگزاری تسنیم: در تازه‌ترین رده‌بندی برترین کشتی‌گیران جهان حمید سوریان صدر جدول برترین‌های دسته ۵۹ کیلوگرم را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی کشتی رده‌بندی برترین‌های کشتی فرنگی جهان را در ماه آوریل سال 2015 اعلام کرد که بر اساس آن در نخستین دسته سبک وزن (59 کیلوگرم) حمید سوریان، قهرمان جهان و المپیک با دو پله سقوط در رده سوم قرار گرفت و جای خود را به مین جیانگ سمنوف از روسیه داد. ایوو آنجلوف از بلغارستان هم دوم است.

در دسته 66 کیلوگرم جایگاه امید نوروزی تغییری نکرده و او پس از داوُر استفانک صرب و بالاتر از تاماس لورینژ از مجارستان، در رده دوم قرار دارد. در این دسته محمدعلی گرایی پانزدهم است.

در وزن 71 کیلوگرم نام یک ایرانی دیگر در میان سه کشتی‌گیر برتر جهان دیده می‌شود که او، افشین بیابانگرد است. او بدون تغییر جایگاه، پس از رسول چونایف از آذربایجان و چنگیز لابازانوف از روسیه نفر سوم است. در این دسته رامین طاهری (با 2 پله صعود) و سعید عبدولی (با 3 پله سقوط) به ترتیب ششم و نهم هستند.

تنها کشتی‌گیر ایرانی در دسته 75 کیلوگرم پیام بویری است که با یک پله سقوط رده هشتم را در اختیار دارد. در این دسته کیم هیون وو از کره جنوبی، آرسن جلفالاکیان از ارمنستان و نون زوگاج از کرواسی اول تا سوم هستند.

در دسته 80 کیلوگرم حبیب‌الله اخلاقی با 4 چهار پله صعود در رده پنجم قرار دارد. سیزده رده پایین‌تر از او یوسف قادریان قرار گرفته است. در این دسته رفیق حسینوف از آذربایجان، اوگنی سالیف از روسیه و پیتر راشی از مجارستان به ترتیب اول تا سوم هستند.

در میان برترین‌های دسته 85 کیلوگرم داود عابدین‌زاده بدون تغییر جایگاه همچنان نهم است. ملونین نومونوی از فرانسه، حسن طهماسبی از آذربایجان و ژان بلنیوک از اوکراین اول تا سوم هستند.

در دسته 98 کیلوگرم سه ایرانی در میان 20 کشتی‌گیر برتر دنیا حضور دارند که قاسم رضایی (یک پله سقوط) نفر پنجم، مهدی علی‌یاری (بدون تغییر جایگاه) نفر هفتم و سید مصطفی صالحی‌زاده نفر یازدهم هستند. در این دسته آرتور الکسانیان از ارمنستان، چنک ایلدم از ترکیه و اولیور هاسلر از آلمان اول تا سوم هستند.

در آخرین دسته یعنی دسته 130 کیلوگرم دو ایرانی در میان 20 کشتی‌گیر برتر دنیا حضور دارند که رده‌بالاترین آنها بهنام مهدی‌زاده در رده هشتم (4 پله صعود) و دیگری بشیر باباجان‌زاده در رده نهم (یک پله صعود) است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon