آذرخودروی قم با پیروزی بر نماینده تهران صدرنشینی خود را تثبیت کرد


آذرخودروی قم با پیروزی بر نماینده تهران صدرنشینی خود را تثبیت کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم کاراته اذرخودروی قم با پیروزی بر نماینده تهران صدرنشینی خود را در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور تثبیت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جمع امتیازات تیم آذرخودروی قم با پیروزی امروز این تیم برابر آکادمی کمربند سیاه تهران به 39 امتیاز رسید تا نماینده قم یک گام دیگر به قهرمانی سوپرلیگ نزدیک شود.

تیم کاراته آذرخودروی قم در دومین مسابقه خود از هفته دوم دور برگشت سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور امروز به دیدار تیم اکادمی کمربند سیاه تهران رفت و مقتدرانه این تیم را شکست داد.

در این مسابقه ابتدا دو تیم در بخش کاتا به دیدار هم رفتند که آذرخودرو با درخشش تیم کاتای مقدم موفق شد حریف خود را شکست دهد و سپس در مسابقه کومیته، آذرخودرو در تمامی اوزان از سد حریف گذشت و در مجموع به پیروزی قاطع 27 بر صفر رسید.

شاگردان غلامرضا دباغیان که در مسابقه قبلی خود 23 بر 4 از سد تیم مهیار تهران گذشته بودند با کسب این پیروزی صدرنشینی خود را در این رقابت‌ها تثبیت کردند تا با انگیزه‌ای دو چندان به استقبال دیدار حساسا برابر مناطق نفت خیز جنوب بروند.

نماینده قم در جدول رده بندی از 13 بازی صاحب 39 امتیاز است و در صورتی که بتواند مناطق نفت خیز را شکست دهد از 2 بازی آینده خود برای کسب قهرمانی فقط به یک پیروزی نیاز دارد.

تیم کاراته آذرخودروی قم سال گذشته برای نخستین بار پا به عرصه رقابت در بالا‌ترین سطح مسابقاتی کاراته کشور گذاشت و عنوان نایب قهرمانی را پس از تیم دانشگاه آزاد کسب کرد.

این تیم امسال با کسب رکورد 100 درصدی پیروزی در مسابقات خود به دنبال کسب نخستین قهرمانی و تصاحب جام بدون شکست است.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon